Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ο Ζελένσκι ανακοίνωσε συνάντηση με τον Τραμπ στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ

Πλανήτης

Την επόμενη εβδομάδα στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, στη Νέα Υόρκη, θα συναντηθούν ο Πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, και ο Αμερικανός ομόλογός Ντόναλντ Τραμπ.

Ο Ουκρανός Πρόεδρος δήλωσε σε ομάδα δημοσιογράφων ότι θα έχει «μια συνάντηση με τον πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών».

Ο Ζελένσκι διευκρίνισε πως θα αναφερθεί στις εγγυήσεις ασφαλείας στην περίπτωση που θα επιτευχθεί ειρηνευτική συμφωνία με τη Ρωσία, αλλά και στις κυρώσεις εναντίον της Μόσχας που η χώρα του ζητάει από τις ΗΠΑ.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Σαν σήμερα - 25 Ιουνίου

Γεγονότα 1470: Κατασκευάζεται μία μεγάλη πλωτή γέφυρα, που δίνει τη δυνατότητα στον Μωάμεθ Β' τον Πορθητή να περάσει στην άλλη πλευρά του Ευβοϊκού κόλπου τις δυνάμεις του που πο...

Φόρτωση άρθρων...