Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Ουκρανία: Δεύτερο πλοίο έφτασε σε λιμάνι για να φορτώσει σιτηρά

Πλανήτης

Το δεύτερο εμπορικό πλοίο που έφτασε σε λιμάνι της Ουκρανίας, έπειτα από την έναρξη της εισβολής της Ρωσίας, έδεσε στο λιμάνι του Τσορνομόρσκ.

Το πλοίο είναι έτοιμο να φορτώσει σιτηρά, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών της Ουκρανίας, Ολεκσάντρ Κομπράκοφ.

«Το OSPREY S είναι έτοιμο να εξαγάγει 30.000 τόνους καλαμποκιού», έγραψε στο Twitter ο Ουκρανός υπουργός Υποδομών.

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ασύλληπτες εικόνες καταστροφής στη Βενεζουέλα από διπλό σεισμό 7,5 και 7,2 Ρίχτερ - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς (βίντεο-σοκ)

Ο διπλός πολύ ισχυρός σεισμός, μεγέθους 7,2 και 7,5 βαθμών, ο οποίος έπληξε τη Βενεζουέλα στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 32 ανθρώπους, ενώ άλλοι 700 και πλέον τραυματίστηκαν, σύμφω...

Βενεζουέλα: Ηλικιωμένος λειτουργεί σαν «ασπίδα» προστασίας για τη σύζυγό του την ώρα του σεισμού (Video)

Δύο ισχυροί σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ ταρακούνησαν την Τετάρτη τη δυτική πλευρά της πρωτεύουσας της Βενεζουέλας, προκαλώντας μέχρι τώρα τον θάνατο 164 ατόμων και τον τραυματισμό 9...

Φόρτωση άρθρων...