Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Ρωσία: Τουλάχιστον 200 άνθρωποι απομακρύνθηκαν από ανθρακωρυχείο

Πλανήτης

Τουλάχιστον 200 εργαζόμενοι απομακρύνθηκαν την Κυριακή από ανθρακωρυχείο στη νότια Ρωσία το οποίο γέμισε καπνό, ανέφερε το πρακτορείο ειδήσεων RIA, επικαλούμενο αξιωματούχο των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης.

Αυτό συνέβη σχεδόν 200 μέτρα κάτω από τη γη στο ορυχείο Ομπουχόφσκαγια στην πόλη Ζβέρεβο, ανέφερε το Interfax.

Δεν είναι σαφές τι προκάλεσε το συμβάν ή κατά πόσον ανθρακωρύχοι εξακολουθούν να βρίσκονται κάτω από τη γη.

Η επικοινωνία με αξιωματούχους στο ορυχείο δεν κατέστη μέχρι στιγμής δυνατή.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νεκρός βρέθηκε Ρώσος δημοσιογράφος που είχε αποκαλύψει τη σχέση του Πούτιν με την Καμπάεβα

Σε ηλικία 69 ετών πέθανε στη Ρίγα της Λετονίας ο Ρώσος δημοσιογράφος και πρώην εκδότης Γκριγκόρι Νεχορόσεφ, ο οποίος είχε γίνει γνωστός διεθνώς το 2008 όταν η εφημερίδα Moskovsky K...

Λαβρόφ: Η Ευρώπη ξαναγίνεται η βασική απειλή για την παγκόσμια ειρήνη και ασφάλεια

Η Ρωσία εκτίμησε ότι οι ΗΠΑ απομακρύνονται από τον ρόλο του «αμερόληπτου μεσολαβητή» στις διαπραγματεύσεις για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία, δήλωσε σήμερα ο Ρώσος υπουρ...

Φόρτωση άρθρων...