Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ρούμπιο για Ζελένσκι: Είμαστε έτοιμοι για νέα προσέγγιση όταν θα είναι έτοιμος να κάνει ειρήνη

Πλανήτης

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο δεν έχει μιλήσει με τον Ουκρανό πρόεδρο Βολοντίμιρ Ζελένσκι μετά τη συνάντηση της Παρασκευής στο Οβάλ Γραφείο με τον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, όπως διαβεβαίωσε ο ίδιος μιλώντας στην «This Week» της Κυριακής στο ABC.

Ο Ρούμπιο τόνισε ακόμη ότι δεν έχει μιλήσει με τον υπουργό Εξωτερικών της Ουκρανίας Αντρίι Σίμπιχα από τότε που ο Τραμπ και ο Ζελένσκι συγκρούστηκαν στον Λευκό Οίκο και απέτυχαν να υπογράψουν τη συμφωνία για τα ορυκτά.

«Θα είμαστε έτοιμοι για νέα προσέγγιση όταν θα είναι έτοιμοι να κάνουν ειρήνη», δήλωσε ο Ρούμπιο στην εκπομπή.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Στη... χύτρα ολόκληρη η Γαλλία: 40 νεκροί και 68.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα εν μέσω φονικού καύσωνα

Περίπου 68.000 νοικοκυριά δεν είχαν σήμερα το πρωί ηλεκτρικό ρεύμα στη Βρετάνη, στο δυτικό τμήμα της Γαλλίας, λόγω συμβάντος σε μετασχηματιστή το οποίο συνδέεται με τη ζέστη, ανακο...

Ο Ρούτε συναντά τον Τραμπ εν μέσω εντάσεων για το Ιράν και το μέλλον του ΝΑΤΟ

Ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ Μαρκ Ρούτε αναμένεται να συναντηθεί σήμερα με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο καθώς επιδιώκει να αποκλιμακώσει την ένταση μεταξύ ...

Φόρτωση άρθρων...