Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Το πιο ζεστό καλοκαίρι στην ιστορία για Ιαπωνία και Νότιο Κορέα

Πλανήτης

Το φετινό καλοκαίρι ήταν το πιο ζεστό που έχει καταγραφεί ποτέ για την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσαν σήμερα στη δημοσιότητα οι μετεωρολογικές υπηρεσίες των δύο χωρών.

«Η μέση θερμοκρασία από την 1η Ιουνίου ως τις 31 Αυγούστου ήταν 25,7° Κελσίου, η υψηλότερη από τότε που διατηρούνται αρχεία, το 1973», τόνισε η μετεωρολογική υπηρεσία της Νότιας Κορέας.

Το προηγούμενο ρεκόρ είχε καταγραφεί μόλις πέρυσι. Στο μεταξύ και η μετεωρολογική υπηρεσία της Ιαπωνίας επεσήμανε σήμερα ότι η μέση θερμοκρασία στη χώρα από τον Ιούνιο ως τον Αύγουστο ήταν κατά 2,36° Κελσίου υψηλότερη από τον κανονικό μέσο όρο.

Το φετινό καλοκαίρι στην Ιαπωνία ήταν το πιο ζεστό που έχει καταγραφεί ποτέ από το 1898, όταν άρχισαν να τηρούνται αρχεία, σπάζοντας τα προηγούμενα ρεκόρ του 2023 και του 2024, πρόσθεσε η ίδια πηγή.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Η πίεση του Τραμπ ενώνει Παρίσι και Ρώμη: Μακρόν και Μελόνι σε τροχιά σύγκλισης

Σε μια προσπάθεια επανεκκίνησης των γαλλοϊταλικών σχέσεων, Τζόρτζια Μελόνι και Εμανουέλ Μακρόν συναντώνται στην Αντίμπ, με τις εξελίξεις γύρω από τον Ντόναλντ Τραμπ και το Ιράν να ...

Σαν σήμερα - 25 Ιουνίου

Γεγονότα 1470: Κατασκευάζεται μία μεγάλη πλωτή γέφυρα, που δίνει τη δυνατότητα στον Μωάμεθ Β' τον Πορθητή να περάσει στην άλλη πλευρά του Ευβοϊκού κόλπου τις δυνάμεις του που πο...

Φόρτωση άρθρων...