Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Αλεξοπούλου: Ζητάω συγγνώμη από τους εκπαιδευτικούς - Απευθυνόμουν στην αντιπολίτευση, όχι σε αυτούς

Πολιτική

Η βουλευτής της ΝΔ, Χριστίνα Αλεξοπούλου αναφέρθηκε εκ νέου στην έκφραση της «ο τζάμπας πέθανε» που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, ζητώντας συγγνώμη από τους εκπαιδευτικούς.

Η συγκεκριμένη φράση, διατυπώθηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης, με επιστητό την αδυναμία των εκπαιδευτικών να τα βγάλουν πέρα όταν διορίζονται σε περιοχές μακριά από το σπίτι τους και είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν ενοίκιο 400 ευρώ, όταν ο μισθός τους είναι 800 ευρώ, σε συνδυασμό με την επιστροφή 2 ενοικίων ετησίως, μετά τα μέτρα που εξαγγέλθηκαν από την Κυβέρνηση.

«Η έκφραση μου προφανώς και δεν απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς, αλλά στην αντιπολίτευση και στις λογικές των λεφτόδεντρων και των λεφτά υπάρχουν», τόνισε η κυρία Αλεξοπούλου σε δηλώσεις της στον ΑΝΤ1 και συνέχισε, «κατανοώ όμως ότι από τη στιγμή που υπήρξαν τόσες αντιδράσεις, η διατύπωση μου ήταν προβληματική».

Η κ. Αλεξοπούλου υπογράμμισε ότι ζητά συγνώμη από τους εκπαιδευτικούς και όχι μόνο, «αν με την  διατύπωση μου προκάλεσα το κοινό αίσθημα».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πιερρακάκης για τα κόκκινα δάνεια: Με τη νέα ρύθμιση πάνω από 100.000 πολίτες θα δουν τη δόση τους να μειώνεται ραγδαία

Το πλέγμα διατάξεων που διαγράφουν σχεδόν το σύνολο των άδικων τόκων στις δικαστικές ρυθμίσεις δανείων δίνοντας ανάσα σε χιλιάδες δανειολήπτες του νόμου 3869/2010 παρουσίασε στην Ο...

Φόρτωση άρθρων...