Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Ανδρουλάκης: O Μητσοτάκης να ζητήσει την άλλη μισή συγγνώμη από τον λαό

Την οργή της αντιπολίτευσης γνωρίζει η κυβέρνηση για την κακοκαιρία Ελπίδα και τους χειρισμούς της στις κρίσιμες ώρες που οδήγησαν στον εγκλωβισμό χιλιάδων πολιτών στους δρόμους του λεκανοπεδίου.

Ο πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης, ζήτησε από τον κ. Μητσοτάκη να ζητήσει και την άλλη… μισή συγγνώμη από τον λαό, καθώς δεν είπε «λέξη για όσους έμειναν και παραμένουν χωρίς ρεύμα και θέρμανση, αλλά και τους πολίτες που ταλαιπωρήθηκαν σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».

Αναλυτικά η δήλωση Ανδρουλάκη:

«Πρόκειται για μισή συγγνώμη, γιατί εκτός από τους εγκλωβισμένους στην Αττική Οδό, δεν είπε λέξη για όσους έμειναν και παραμένουν χωρίς ρεύμα και θέρμανση, αλλά και τους πολίτες που ταλαιπωρήθηκαν σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Οι νέες εξαγγελίες προσπαθούν απλά να καλύψουν την κραυγαλέα προχειρότητα και αναποτελεσματικότητα της κυβέρνησης. Ο κ. Μητσοτάκης, δεν πήρε κανένα μάθημα από όσα έχουν προηγηθεί τα χρόνια της διακυβέρνησής του, συνεχίζοντας την πάγια τακτική να μετατοπίζει τις ευθύνες του σε άλλους παράγοντες.

Μιλώντας για «επιτελικό κράτος» εννοεί την υπερσυγκέντρωση εξουσιών στο Μαξίμου. Δε νοείται όμως, επιτελικό κράτος με τόσες επικαλύψεις αρμοδιοτήτων, όπου οι υπεύθυνοι κρύβονται ο ένας πίσω από τον άλλο. Και επίσης δε νοείται σύγχρονη χώρα, να δείχνει πιο ανέτοιμη μετά από τόσες κρίσεις.

Είναι η ώρα το αρμόδιο Υπουργείο, να γίνει ένα πραγματικό στρατηγείο, όπως έχουμε ήδη προτείνει. Ένα ενιαίο κέντρο σχεδιασμού, συντονισμού και διαχείρισης κάθε φυσικής καταστροφής, με αναβαθμισμένα σχέδια πολιτικής προστασίας».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Χρυσοχοΐδης: Σε λίγες ημέρες θα λειτουργούν οι 300 κάμερες που θα καταγράφουν τις οδικές παραβάσεις

Για το «ελληνικό FBI», τις 300 κάμερες που θα καταγράφουν την παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, τους ελέγχους της Τροχαίας καθώς και τις αμοιβές των αστυνομικών, μίλησε, μεταξύ άλλ...

Μητσοτάκης για Κτηματολόγιο: Είναι η πιο επιβλητική μεταρρύθμιση της κυβέρνησής μας

Ως την πιο εμβληματική ίσως μεταρρύθμιση της τελευταίας περιόδου, που κλείνει μια εκκρεμότητα δύο αιώνων και ταυτόχρονα ανοίγει τον δρόμο για τη συνολική οργάνωση του χώρου στη χώρ...

Φόρτωση άρθρων...