Δύο χρόνια μετά το καταστροφικό πέρασμα της κακοκαιρίας «Daniel», ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Μαγνησίας, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, πραγματοποίησε επιτόπια αυτοψία σε κρίσιμα σημεία του οδικού δικτύου της Ζαγοράς Πηλίου.
Η περιοδεία ξεκίνησε από τη θέση «Καράβωμα» στην είσοδο της Ζαγοράς, όπου η γέφυρα που συνδέει το χωριό με τον κεντρικό οδικό άξονα παραμένει χωρίς τις απαραίτητες παρεμβάσεις αντιστήριξης και μόνιμης αποκατάστασης.
Σήμερα εξυπηρετεί μόνον ένα κυκλοφοριακό ρεύμα, προκαλώντας έντονα προβλήματα συμφόρησης, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Το πρόβλημα αναμένεται να ενταθεί το επόμενο διάστημα με τη συγκομιδή και μεταφορά των μήλων, καθώς η διέλευση των μεγάλων φορτηγών θα δημιουργήσει πρόσθετες δυσκολίες στην είσοδο του χωριού.
Στη συνέχεια, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μετέβη στον δρόμο Ζαγοράς – Πουρίου και στα σημεία που χρήζουν αποκατάστασης, διαπιστώνοντας ότι η καθημερινή κυκλοφορία εξακολουθεί να εξυπηρετείται από την προσωρινή τοποθέτηση μιας γέφυρας τύπου Bailey, καθώς και στον δρόμο Ζαγοράς – Χορευτού, που παρουσιάζει σοβαρές φθορές και καθιζήσεις, καθιστώντας τον άξονα εξαιρετικά επικίνδυνο για τους διερχόμενους οδηγούς.
«Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι έχουν περάσει ήδη δύο τουριστικές σεζόν, με τους επισκέπτες να αγνοούν τις «παγίδες» του οδικού δικτύου, για να αντιληφθεί τον αυξημένο κίνδυνο που δημιουργεί η έλλειψη μόνιμων παρεμβάσεων», είπε χαρακτηριστικά.
Ολοκληρώνοντας την περιοδεία του, ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος βρέθηκε στη θέση «Κιόσια» στο λιμάνι του Χορευτού, δίπλα στο κάμπινγκ, όπου οι πρόχειρες αποκαταστάσεις που έχουν γίνει στις οδικές υποδομές αποδείχθηκαν ανεπαρκείς, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη νεροποντή του περασμένου Δεκεμβρίου που παρέσυρε μπαζωμένα σημεία και οδήγησε σε νέα κατάρρευση τμημάτων του δικτύου.
Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος υπογράμμισε: «Το μόνο πράγμα που μαρτυρά την παρουσία της Πολιτείας στην περιοχή είναι οι κίτρινες προειδοποιητικές κορδέλες. Άφαντα τα εργοτάξια που μας έταζε ο αρμόδιος Υπουργός. Τίποτα που να καταδεικνύει την πρόθεση της Κυβέρνησης να ολοκληρώσει άμεσα τα κρίσιμα για την περιοχή οδικά έργα.
Οι υπογραφές για τις “μεγάλες εργολαβίες” των μόνιμων έργων αποκατάστασης μπήκαν τον Απρίλιο, αλλά πέντε μήνες μετά καμία εργασία δεν έχει ξεκινήσει. Την ίδια ώρα, κάτοικοι και επισκέπτες έρχονται αντιμέτωποι καθημερινά με ένα επικίνδυνο οδικό δίκτυο.
Με δρόμους όπου κυριαρχούν πρόχειρες, προσωρινές παρεμβάσεις αντί για ουσιαστικά έργα θωράκισης. Για ακόμη μία φορά, οι πραγματικές ανάγκες των πολιτών και η βιώσιμη ανάπτυξη της περιοχής τίθενται σε δεύτερη μοίρα».