Κυριακή
28 Ιουνίου 2026

Δείπνο Κ. Σακελλαροπούλου - Κυρ. Μητσοτάκη στο Μεταξουργείο (φωτογραφίες)

Πολιτική
Δείπνο σε ταβέρνα στο Μεταξουργείο είχαν το βράδυ της Τετάρτης η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Η κ. Σακελλαροπούλου και ο κ. Μητσοτάκης είχαν παραβρεθεί νωρίτερα σε εκδήλωση στους Στύλους του Ολυμπίου Διός για την ελληνική Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρώπης.

Σημειώνεται πως η ελληνική προεδρία του παλαιότερου πολιτικού οργανισμού στην Ευρώπη ξεκίνησε στις 15 Μαΐου και έχει εξάμηνη διάρκεια.

«Για τη χώρα μας, που δοκιμάστηκε σκληρά τα τελευταία χρόνια και κρατήθηκε όρθια, χάρη στις θυσίες του ελληνικού λαού και την ευρωπαϊκή της ένταξη, η Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρώπης είναι μια ξεχωριστή ευκαιρία» ανέφερε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, μεταξύ άλλων.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Αναταράξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: ΄Εκτακτη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής ζήτησαν 73 μέλη του κόμματος

Το αίτημα για έκτακτη σύγκληση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ κατατέθηκε ήδη στην γραμματέα του κόμματος, μετά την πρωτοβουλία των 73 μελών του κόμματος, η οποία εκδηλώθηκε μέσ...

Συνάντηση με τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη είχε η πρέσβης των ΗΠΑ Κίμπερλι Γκίλφοϊλ - "Τον συγχάρηκα για το νέο του ρόλο ως Γραμματέας της ΝΔ"

Συνάντηση με το Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Κυρανάκη είχε η πρέσβης των ΗΠΑ Κίμπερλι Γκίλφοϊλ. «Στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων επαφών μ...

Φόρτωση άρθρων...