Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Διαλύεται η «παράγκα» των Σπαρτιατών - Ο Στίγκας διέγραψε τρεις βουλευτές

Πολιτική

Στη διαγραφή τριών βουλευτών των Σπαρτιατών προχώρησε ο πρόεδρος του Κόμματος Βασίλης Στίγκας, με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής Κώστα Τασούλα.

Ο κ. Στίγκας, που νωρίτερα είχε καταγγείλει εξωκοινοβουλευτικά κέντρα «Greek Mafia ή Δον Κορλεόνε», υπονοώντας τον Ηλία Κασιδιάρη, που καθοδηγούν τους βουλευτές, έθεσε εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας τους βουλευτές Γιάννη Δημητροκάλλη, Χαράλαμπο Κατσιβαρδά και ιωάννη Κόντη.

Στο κείμενο της επιστολής, ο κ. Στίγκας αναφέρει ως λόγο της διαγραφής: «Δεν νοείται σε μία Κ.Ο. οι βουλευτές της να δρουν αυτοβούλως και κατά μόνας, εκβιάζοντας τον Πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Ομάδας ουσιαστικά εξυπηρετώντας άλλους σκοπούς.».

«Εμείς οι "Σπαρτιάτες" αναγνωρίζουμε τον Θεσμικό μας ρόλο και είμαστε ταγμένοι να υπηρετούμε την Δημοκρατία, τους Θεσμούς, τη χώρα και τους πολίτες», καταλήγει.

diagrafi_stigkas

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ανδρουλάκης: «Ο μόνος παράγοντας που διασφαλίζει τη σταθερότητα, τη συνέπεια, την αξιοπιστία είναι η επιλογή στο ΠΑΣΟΚ»

Συνέντευξη στο ΕΡΤnews και τον δημοσιογράφο Γιώργο Κουβαρά μίλησε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης. Ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έκανε λόγο ...

Φόρτωση άρθρων...