Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Επίσκεψη του Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ Κώστα Σκρέκα στο Αγρίνιο

Πολιτική

Το Αγρίνιο επισκέφθηκε χθες ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Σκρέκας, στο πλαίσιο των περιοδειών που πραγματοποιεί στην περιφέρεια, με στόχο την ενίσχυση του οργανωτικού συντονισμού και τη διαρκή παρουσία της Παράταξης κοντά στους πολίτες.

Ο Γραμματέας της ΝΔ, συνοδευόμενος από τον Γραμματέα Οργανωτικού του κόμματος Στέλιο Κονταδάκη, τον Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας Κώστα Καραγκούνη και τον Βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας Θανάση Παπαθανάση, συμμετείχε στη συνεδρίαση της ΔΕΕΠ Αιτωλοακαρνανίας. Στη συνεδρίαση τέθηκαν οι βασικές προτεραιότητες της περιοχής, αναδείχθηκαν τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν την Αιτωλοακαρνανία και επιβεβαιώθηκε η κοινή βούληση για σταθερό σχεδιασμό, δράσεις και πρωτοβουλίες, ώστε να διατηρείται ανοιχτός και ζωντανός ο δίαυλος επικοινωνίας με την τοπική κοινωνία.

Ο κ. Σκρέκας συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Αγρινίου Γιώργο Παπαναστασίου στο Δημαρχείο της πόλης, ενώ επισκέφθηκε και το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας, με αντικείμενο τις αναπτυξιακές προοπτικές και τις παρεμβάσεις, που μπορούν να ενισχύσουν την τοπική οικονομία. Βασικά σημεία των συζητήσεων αποτέλεσαν η σύνδεση του Αγρινίου με τους κεντρικούς οδικούς άξονες, η αξιοποίηση κρίσιμων υποδομών της περιοχής, καθώς και η στοχευμένη στήριξη της αγροτικής παραγωγής και της κτηνοτροφίας, μέσω της καλύτερης οργάνωσης και αξιοποίησης των φυσικών πλεονεκτημάτων της Αιτωλοακαρνανίας.

Παράλληλα, ο κ. Σκρέκας επισκέφθηκε επιχείρηση της περιοχής με δραστηριότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα και στη διακίνηση προϊόντων, όπου ενημερώθηκε για τις ανάγκες του κλάδου, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και τις δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης, με έμφαση στη σημασία των υποδομών και των μεταφορών για την ανταγωνιστικότητα της τοπικής αγοράς.

Σε δηλώσεις του σε τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο Γραμματέας ΠΕ της ΝΔ σημείωσε:

«Η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας περνά μέσα από την περιφερειακή ανάπτυξη. Στα επτά χρόνια που βρισκόμαστε στη διακυβέρνηση της χώρας, έχουμε προχωρήσει σε μια σειρά μέτρων για να στηρίξουμε πραγματικά τους ανθρώπους που ζουν στην περιφέρεια, ώστε να παραμείνουν στους τόπους τους.

Στόχος οι νέοι άνθρωποι να μπουν και εδώ, στο Αγρίνιο, στην πρωτογενή παραγωγή, να δημιουργήσουν επιχειρήσεις και να διαμορφώσουν ένα επάγγελμα το οποίο θα μπορεί να τους εξασφαλίσει μια αξιοπρεπή διαβίωση».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Χατζηδάκης: Τρεις λόγοι για να υποστηρίξουν και πάλι οι πολίτες τη Νέα Δημοκρατία

«Οι πολίτες έχουν τρεις λόγους για να υποστηρίξουν και πάλι τη Νέα Δημοκρατία. Ο πρώτος είναι ότι έχουμε τιμήσει τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις, τόσο στο επίπεδο της οικονομίας, ό...

Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια που καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα

Την απέλαση αλλοδαπού, με νόμιμη άδεια διαμονής, που καλεί στα κοινωνικά δίκτυα μετανάστες να έρθουν στο Ναύπλιο παράτυπα, ανακοίνωσε ο Θάνος Πλεύρης. Ένας αλλοδαπός, με νόμιμη άδε...

Φόρτωση άρθρων...