Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Γεωργιάδης: Επίσκεψη σε εφημερεύοντα νοσοκομεία ανήμερα των Χριστουγέννων - Κέρασε γλυκά τους εργαζόμενους (Video)

Επίσκεψη σε νοσοκομεία που εφημέρευαν πραγματοποίησε ανήμερα των Χριστουγέννων ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, μαζί με τον υφυπουργό Υγείας Μάριο Θεμιστοκλέους και τη γενική γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας Λίλιαν Βιλδιρίδου.

Όπως ανέφερε ο υπουργός Υγείας, σκοπός της επίσκεψης ήταν να στηρίξουν συμβολικά εργαζόμενους του ΕΣΥ και ασθενείς στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, μοιράζοντας γλυκά και ανταλλάσσοντας ευχές.

«Λίγη καλή διάθεση και λίγο χαμόγελο πάντα βοηθούν. Καλά Χριστούγεννα», καταλήγει στην ανάρτησή του στο Χ ο Άδωνις Γεωργιάδης. 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ανδρουλάκης: «Ο μόνος παράγοντας που διασφαλίζει τη σταθερότητα, τη συνέπεια, την αξιοπιστία είναι η επιλογή στο ΠΑΣΟΚ»

Συνέντευξη στο ΕΡΤnews και τον δημοσιογράφο Γιώργο Κουβαρά μίλησε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης. Ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έκανε λόγο ...

Φόρτωση άρθρων...