Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Γεραπετρίτης: Η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στην διαδικασία ένταξης των Δυτικών Βαλκανίων στην Ε.Ε.

«Η Ελλάδα θα συνεχίσει να λειτουργεί ως επισπεύδουσα στην διαδικασία ένταξης των κρατών των Δυτικών Βαλκανίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση». 

Τα παραπάνω διαβεβαίωσε ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, κατά την διάρκεια της υπουργικής συνάντησης που πραγματοποιείται στην γερμανική πρωτεύουσα στο πλαίσιο της «Διαδικασίας του Βερολίνου» για τα Δυτικά Βαλκάνια.

Ο Γιώργος Γεραπετρίτης τόνισε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση «όσο μεγαλύτερη είναι, τόσο πιο ισχυρή καθίσταται» και πρόσθεσε ότι η Ελλάδα, ως το παλαιότερο κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τα Βαλκάνια και ως μη μόνιμο μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών, «θα έχει και πάλι την πρωτοκαθεδρία στην διαδικασία για στην ένταξη» των κρατών της περιοχής.

Ο υπουργός Εξωτερικών ξεκαθάρισε ταυτόχρονα ότι «είναι σημαντικό και σε αυτό δεν χωρούν εκπτώσεις», τα κράτη των Δυτικών Βαλκανίων πρέπει να σεβαστούν το κοινοτικό κεκτημένο, το διεθνές δίκαιο, περιλαμβανομένων των διεθνών συμφωνιών, καθώς και τις αρχές που απορρέουν από το κράτος δικαίου.

«Εν μέσω πολέμων, αναταράξεων στην ευρύτερη περιοχή, είναι σημαντικό τα Βαλκάνια να αποτελέσουν πυλώνα ηρεμίας, ησυχίας και ευημερίας», δήλωσε ο Γιώργος Γεραπετρίτης.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης: Πρέπει να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας, για να κρατήσουμε την πατρίδα μας ασφαλή

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, χαρακτήρισε ως απαραίτητη προϋπόθεση για την ασφάλεια της χώρας το να βρίσκεται η Ελλάδα στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας και τεχνογ...

Διαμαντοπούλου: Το ΠΑΣΟΚ είναι ο μόνος πόλος που μπορεί να σταθεί απέναντι στη ΝΔ

Η πρόεδρος του Δικτύου, μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, κα Άννα Διαμαντοπούλου, μίλησε στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 στην εκπομπή «Απέναντι μικρόφωνα» με τους δημοσιογράφους ...

Φόρτωση άρθρων...