Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

«Κλείδωσε» για τις 4 Δεκεμβρίου η συνάντηση Μητσοτάκη - Ανδρουλάκη

Πολιτική

Στις 12 το μεσημέρι της επόμενης Τετάρτης, 4 Δεκεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Νίκο Ανδρουλάκη, στο γραφείο του πρωθυπουργού στη Βουλή, όπως ανακοίνωσε η Χαρ. Τρικούπη.

Το τετ α τετ οριστικοποιήθηκε ύστερα από επικοινωνία που είχε το γραφείο του προέδρου του ΠΑΣΟΚ με το Μέγαρο Μαξίμου χθες το βράδυ.

Θα πρόκειται για την πρώτη κατ’ ιδίαν συνάντηση των δύο ανδρών αφότου εξελέγη στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ ο κ. Ανδρουλάκης.

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Μητσοτάκης ανανέωσε την πρόσκλησή του στον κ. Ανδρουλάκη για συνάντηση μετά την επανεκλογή του τελευταίου στην προεδρία του ΠΑΣΟΚ τον περασμένο μήνα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη, που σημάδεψε την Ελλάδα

Η 23η Ιουνίου 1996 χαράχτηκε στη συλλογική μνήμη εκατομμυρίων Ελλήνων ως η ημέρα που έφυγε από τη ζωή ο Ανδρέας Παπανδρέου. Για τους πολιτικούς του αντιπάλους ήταν ένας ισχυρός πρω...

Φόρτωση άρθρων...