Σε μήνυμά του που αναρτήθηκε στο Twitter o πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρει οτι: « Ό Έβρος μας ενώνει και μας δυναμώνει, ώστε να καθορίσουμε μόνοι μας το αύριο. Για να προχωράμε μαζί ενωμένοι σταθερά, τολμηρά και διαρκώς μπροστά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς στις Εβρίτισσες και στους Εβρίτες, που έβαλαν και βάζουν πολύ μεγάλη πλάτη για την πατρίδα».
ΣΥΡΙΖΑ: «Το Μνημόνιο επιβεβαίωσε την αποτυχία των στόχων που είχαν θέσει Ισραήλ και ΗΠΑ»
«Η υπογραφή του Μνημονίου αποτελεί αδιαμφισβήτητα μια θετική αλλά εύθραυστη εξέλιξη, καθώς σταματούν οι εχθροπραξίες που πλήττουν τους αμάχους και δρο...