Την αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος σε μελλοντικό χρόνο ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος, μιλώντας στη Βουλή, ενώ κατέθεσε Προεδρικό Διάταγμα για την εξέταση ενός νέου συστήματος καταβολής τους.

Ειδικότερα, ο κ. Λιβάνιος επεσήμανε πως «στόχος είναι να υπάρχει η νομοθετική πρόβλεψη για να αποχωριστούν τα δημοτικά τέλη κάποια στιγμή από τους λογαριασμούς ρεύματος, που είναι αίτημα και των παρόχων και του ΔΕΔΔΗΕ και των δήμων διαχρονικώς».

Σημείωσε δε πως το Προεδρικό Διάταγμα έρχεται με τη σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των Υπουργείων Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών.