«Για τρίτη φορά μέσα σε 40 ημέρες, επιβάτες του Οδοντωτού Διακοπτού–Καλαβρύτων έζησαν στιγμές απίστευτης ταλαιπωρίας. Για δεύτερη φορά, χρειάστηκε η επέμβαση της ΕΜΑΚ για τον απεγκλωβισμό τους, επειδή ο συρμός δεν μπορούσε να ρυμουλκηθεί», τόνισε ο βουλευτής Μαγνησίας και τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, για τη νέα βλάβη στον Οδοντωτό.
«Το χθεσινό περιστατικό λίγα χιλιόμετρα μετά το Διακοπτό, όπου ο συρμός ακινητοποιήθηκε λόγω μηχανικής βλάβης, και οι επιβάτες χρειάστηκε να απεγκλωβιστούν και να μεταφερθούν με λεωφορεία στα Καλάβρυτα, δεν είναι «ατυχία». Είναι η συνέχεια μιας αλυσίδας αποτυχιών, που εκθέτει όχι μόνο την εταιρεία, αλλά και την εποπτεία του σιδηροδρομικού δικτύου», ανέφερε ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.
«Είναι αδιανόητο κάθε 20–25 ημέρες να χρειάζεται η επέμβαση της ΕΜΑΚ για να απεγκλωβίσει επιβάτες από ένα «τουριστικό» δρομολόγιο, την ώρα που οι φορολογούμενοι πληρώνουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ ετήσιας επιδότησης στην Hellenic Train. Η Hellenic Train οφείλει απαντήσεις, όχι γενικότητες», πρόσθεσε ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.
Τι μέτρα έλαβε μετά το αντίστοιχο περιστατικό της 24ης Αυγούστου; Διότι η επανάληψη της ίδιας βλάβης σημαίνει ένα από τα δύο: Ή δεν έγινε τίποτα, ή ό,τι έγινε ήταν για τα μάτια του κόσμου; Ποια είναι η αιτία των συνεχόμενων βλαβών και γιατί δεν έχει αποκατασταθεί η ασφάλεια της γραμμής;», διερωτήθηκε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.