Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Μητσοτάκης για την επέτειο της επίθεσης της Χαμάς στο Ισραήλ: Στεκόμαστε σθεναρά κατά του μίσους και της βίας

Πολιτική

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης τίμησε τη δεύτερη επέτειο από την επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για ειρήνη και σταθερότητα στην περιοχή.

Στην ανάρτησή του, κάλεσε όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές να επιδείξουν θάρρος και αυτοσυγκράτηση, ώστε να επιτευχθεί μια διαρκής εκεχειρία. Τόνισε την ανάγκη απελευθέρωσης όλων των ομήρων και την προώθηση ενός μέλλοντος ειρήνης και ασφάλειας για όλους τους πολίτες της περιοχής.

«Σήμερα κάνουμε μια παύση για να τιμήσουμε τα θύματα της τρομοκρατίας. Στεκόμαστε σθεναρά κατά του μίσους και της βίας. Καθώς οι συνομιλίες προχωρούν στο πλαίσιο του σχεδίου του Ντόναλντ Τραμπ, παροτρύνουμε όλα τα μέρη να ενεργήσουν με θάρρος και αυτοσυγκράτηση: προς μια διαρκή εκεχειρία, την απελευθέρωση όλων των ομήρων και ένα μέλλον ειρήνης και ασφάλειας για όλους» αναφέρει.

tweet

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Χρυσοχοΐδης: «Σε λίγες ημέρες θα λειτουργούν οι 300 κάμερες για τις παραβάσεις στα κόκκινα φανάρια»

Στις 300 κάμερες που θα καταγράφουν την παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, στους ελέγχους της Τροχαίας, στο «ελληνικό FBI» και στις αμοιβές των αστυνομικών, αναφέρθηκε ο Μιχάλης Χρυ...

Φόρτωση άρθρων...