Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Μητσοτάκης και Τασούλας ήπιαν καφέ και περπάτησαν στο Κολωνάκι (Photos)

Παρασκήνιο

Mετά την Δοξολογία στον Καθεδρικό Ναό των Αθηνών o Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, μαζί με τον Πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, ήπιαν τον πρώτο καφέ της χρονιάς.

Οι δυο τους μετά την Δοξολογία, κατευθύνθηκαν σε καφετέρια της πλατείας Κολωνακίου και στη συνέχεια μετέβησαν πεζή προς το Προεδρικό Μέγαρο για την υποβολή ευχών στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαρόπουλου.

Ο Πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας συνομίλησαν με πολίτες και ευχήθηκαν για το νέο έτος. Ακόμα, έδωσαν τις ευχές τους στους άνδρες και τις γυναίκες των Σωμάτων Ασφαλείας που έκαναν τη βάρδιά τους.

Μητσοτάκης και Τασούλας ήπιαν καφέ και περπάτησαν στο Κολωνάκι
Μητσοτάκης και Τασούλας ήπιαν καφέ και περπάτησαν στο Κολωνάκι
Μητσοτάκης και Τασούλας ήπιαν καφέ και περπάτησαν στο Κολωνάκι

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποια είναι η γκάφα... απελπισίας του Ανδρουλάκη με τις δωρεάν μετακινήσεις για νέους

Στην πολιτική αρένα, η σπουδή για την κατάθεση ελκυστικών και... μόνο φιλολαϊκών προτάσεων συχνά οδηγεί σε σοβαρά σφάλματα σχεδιασμού. Η πρόσφατη εξαγγελία του προέδρου του ΠΑΣΟ...

Πού οδηγεί ο «πόλεμος» των «θα» από ΕΛ.Α.Σ.-ΠΑΣΟΚ και γιατί απωθεί τους σκεπτόμενους ψηφοφόρους

Είμαστε σχεδόν 10 μήνες πριν από τις εκλογές της άνοιξης του 2027 με βάση τα λεγόμενα του Κυριάκου Μητσοτάκη και στο πολιτικό σκηνικό της Κεντροαριστεράς, η "μάχη" για την ηγεμονία...

Φόρτωση άρθρων...