Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Μητσοτάκης και Τασούλας ήπιαν καφέ και περπάτησαν στο Κολωνάκι (Photos)

Παρασκήνιο

Mετά την Δοξολογία στον Καθεδρικό Ναό των Αθηνών o Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, μαζί με τον Πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, ήπιαν τον πρώτο καφέ της χρονιάς.

Οι δυο τους μετά την Δοξολογία, κατευθύνθηκαν σε καφετέρια της πλατείας Κολωνακίου και στη συνέχεια μετέβησαν πεζή προς το Προεδρικό Μέγαρο για την υποβολή ευχών στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαρόπουλου.

Ο Πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας συνομίλησαν με πολίτες και ευχήθηκαν για το νέο έτος. Ακόμα, έδωσαν τις ευχές τους στους άνδρες και τις γυναίκες των Σωμάτων Ασφαλείας που έκαναν τη βάρδιά τους.

Μητσοτάκης και Τασούλας ήπιαν καφέ και περπάτησαν στο Κολωνάκι
Μητσοτάκης και Τασούλας ήπιαν καφέ και περπάτησαν στο Κολωνάκι
Μητσοτάκης και Τασούλας ήπιαν καφέ και περπάτησαν στο Κολωνάκι

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πού οδηγεί ο «πόλεμος» των «θα» από ΕΛ.Α.Σ.-ΠΑΣΟΚ και γιατί απωθεί τους σκεπτόμενους ψηφοφόρους

Είμαστε σχεδόν 10 μήνες πριν από τις εκλογές της άνοιξης του 2027 με βάση τα λεγόμενα του Κυριάκου Μητσοτάκη και στο πολιτικό σκηνικό της Κεντροαριστεράς, η "μάχη" για την ηγεμονία...

Εφιάλτης στον δρόμο για τις κάλπες: Το νέο τοπίο που θα προκύψει μετά τις Eκλογές

Πριν από 14 χρόνια το εκλογικό «στάτους» της Μεταπολίτευσης τινάχθηκε στον αέρα. Ο ισχυρός δικομματισμός που χαρακτήριζε ως τότε τη λειτουργία της Γ’ Ελληνικής Δημοκρατίας κατέρρευ...

Φόρτωση άρθρων...