Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Μπελέρης: «Στο Στρασβούργο αισθάνθηκα για πρώτη φορά, ύστερα από 15 μήνες, τι σημαίνει ελευθερία, Κράτος Δικαίου, Δημοκρατία»

«Στο Στρασβούργο αισθάνθηκα για πρώτη φορά, ύστερα από 15 μήνες, τι σημαίνει ελευθερία, Κράτος Δικαίου, Δημοκρατία. Αξίες πάνω στις οποίες οικοδομήθηκε η Ευρώπη και αποτελούν αναγκαίες προϋποθέσεις για όσα κράτη επιθυμούν να ενταχθούν στην οικογένειά της», τονίζει ο Φρέντι Μπελέρης σε βιντεοσκοπημένο μήνυμα που ανήρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ακόμα, ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας αναφέρει ότι «τις επόμενες εβδομάδες που απομένουν μέχρι τη λήξη της περιπέτειας μου, θα επιδιώξω το αυτονόητο: να συμμετέχω στις διεργασίες του Ευρωκοινοβουλίου και να εκπληρώνω τα καθήκοντα για τα οποία με ψήφισαν οι Έλληνες πολίτες».

«Στις Δημοτικές Εκλογές της 4ης Αυγούστου, η αδικία πρέπει να αποκατασταθεί. Να νικήσει η δημοκρατία. Θέλω να εκφράσω την αμέριστη στήριξή μου στον υποψήφιο της Ομόνοιας, Πέτρο Γκικουρία. Το ήθος του και η αγάπη του για τη Χιμάρα, λειτουργούν ως φωτεινή πυξίδα μέσα στο σκοτάδι της σημερινής Αλβανίας», υπογραμμίζει σε άλλο σημείο.

Αναλυτικά στην ανάρτησή του ο ευρωβουλευτής αναφέρει:

«Στο Στρασβούργο αισθάνθηκα για πρώτη φορά, μετά από 15 μήνες, τι σημαίνει ελευθερία, κράτος Δικαίου, Δημοκρατία. Αξίες πάνω στις οποίες οικοδομήθηκε η Ευρώπη και αποτελούν αναγκαίες προϋποθέσεις για όσα κράτη επιθυμούν να ενταχθούν στην οικογένεια της.

Τις επόμενες εβδομάδες που απομένουν μέχρι τη λήξη της περιπέτειας μου, θα επιδιώξω το αυτονόητο: να συμμετέχω στις διεργασίες του Ευρωκοινοβουλίου και να εκπληρώνω τα καθήκοντα για τα οποία με ψήφισαν οι Έλληνες πολίτες.

Η βούληση των πολιτών πρέπει πάντα να γίνεται σεβαστή.

Στην Αλβανία, δυστυχώς δεν συνέβη αυτό, καθώς οι πραξικοπηματικές μεθοδεύσεις γύρω από τις τελευταίες εκλογές στη Χιμάρα αλλοίωσαν τη λαϊκή βούληση.

Στις δημοτικές εκλογές της 4ης Αυγούστου, η αδικία πρέπει να αποκατασταθεί. Να νικήσει η δημοκρατία.

Θέλω να εκφράσω την αμέριστη στήριξή μου στον υποψήφιο της Ομόνοιας, Πέτρο Γκικουρία. Το ήθος του και η αγάπη του για τη Χιμάρα, λειτουργούν ως φωτεινή πυξίδα μέσα στο σκοτάδι της σημερινής Αλβανίας.

Προς όλα τα μέλη της ελληνικής εθνικής μειονότητας στην Αλβανία θέλω να στείλω ένα μήνυμα: Πλέον, δεν είναι μονοι. Δεν είναι απροστάτευτοι. Έχουν φωνή και ισχυρή παρουσία στην καρδιά της Ευρώπης. Και θα έρχονται συνεχώς πιο κοντά της, με σταθερά βήματα.

Η μαγνητοσκόπηση πραγματοποιήθηκε λίγο πριν αναχωρήσω για τις αλβανικές φυλακές του Φιέρι από Στρασβούργο. Ένιωθα την ανάγκη να μοιραστώ αυτό το βιντεομήνυμα μαζί σας. Όλους όσους με στηρίξατε και με στηρίζετε σε αυτόν τον αγώνα που δίνω!».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πιερρακάκης: Το Υπερταμείο μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο - Μπορεί να διαδραματίσει ρόλο καταλύτη στην ανάπτυξη

Τη μετονομασία του Υπερταμείου σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο, με στόχο να «λειτουργήσει ως μοχλός μακροπρόθεσμης ανάπτυξης» εξήγγειλε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κ...

Μητσοτάκης για Κτηματολόγιο: Είναι η πιο επιβλητική μεταρρύθμιση της κυβέρνησής μας

Ως την πιο εμβληματική ίσως μεταρρύθμιση της τελευταίας περιόδου, που κλείνει μια εκκρεμότητα δύο αιώνων και ταυτόχρονα ανοίγει τον δρόμο για τη συνολική οργάνωση του χώρου στη χώρ...

Φόρτωση άρθρων...