Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

ΝΔ: Ο Βεσυρόπουλος νέος γραμματέας της ΚΟ – Πλεύρης, Μηταράκης, Λαζαρίδης οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι

Με απόφαση του Πρωθυπουργού και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, για τη θέση του Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας προτείνεται ο βουλευτής Ημαθίας της ΝΔ, Απόστολος Βεσυρόπουλος.

Ο κ. Βεσυρόπουλος πρόκειται να αντικαταστήσει τον Σταύρο Καλαφάτη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα υφυπουργού Ανάπτυξης, αρμόδιος για την Έρευνα και την Καινοτομία.

Παράλληλα, για τις θέσεις των κοινοβουλευτικών εκπροσώπων της Νέας Δημοκρατίας κατά σειρά ορίζονται οι βουλευτές Αθανάσιος Πλεύρης, Νότης Μηταράκης, Μακάριος Λαζαρίδης.

Η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας θα συνεδριάσει υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη στις 4 Απριλίου, με θέμα την εκλογή Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Χατζηδάκης: Τρεις λόγοι για να υποστηρίξουν και πάλι οι πολίτες τη Νέα Δημοκρατία

«Οι πολίτες έχουν τρεις λόγους για να υποστηρίξουν και πάλι τη Νέα Δημοκρατία. Ο πρώτος είναι ότι έχουμε τιμήσει τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις, τόσο στο επίπεδο της οικονομίας, ό...

Φόρτωση άρθρων...