Επίθεση εξαπέλυσε στην κυβέρνηση για τις ουρές στα εκδοτήρια ο αναπληρωτής τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, Χρήστος Μπακώρος.
Η Νέα Δημοκρατία κάνει λόγο για απίστευτη ταλαιπωρία στην οποία έχει υποβάλει δεκάδες χιλιάδες πολίτες ο Χρήστος Σπίρτζης.
Ειδικότερα, η αξιωματική αντιπολίτευση ρωτά:
1. Για ποιο λόγο υποχρέωσαν τους επιβάτες να καταθέτουν ΑΜΚΑ και αντίγραφο ταυτότητας για μια απλή έκδοση μηνιαίας κάρτας στο Μετρό;
2. Γιατί δεν προγραμμάτισαν η έκδοση και η φόρτιση της κάρτας να γίνεται μέσω διαδικτύου;
3. Θα υιοθετήσει η Κυβέρνηση την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας (κατατέθηκε στις 15 Οκτωβρίου) να μην καταργηθεί το χάρτινο εισιτήριο της μιας διαδρομής των 1,4 ευρώ και οι επιβάτες να μην εξαναγκάζονται αναγκαστικά στην αγορά της ATH.ENA Card;
4. Γιατί δεν προβλέφθηκαν στα πακέτα εκπτωτικών εισιτηρίων οι ειδικές κατηγορίες πολιτών που δικαιούνται μειωμένο (φοιτητές, άνω των 65 ετών κ.λ.π.) με συνέπεια να καταργείται στην ουσία του το εκπτωτικό εισιτήριο;
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση πρόκειται για τέσσερα απλά και αυτονόητα ερωτήματα που θέτει στον κ. Χρήστο Σπίρτζη η Νέα Δημοκρατία και ο αρμόδιος Τομεάρχης της κ. Κώστας Καραμανλής.
«Και είναι ακριβώς τα ερωτήματα που έχουν δεκάδες χιλιάδες πολίτες που αδυνατούν ευλόγως να καταλάβουν γιατί η Κυβέρνηση τους έχει υποχρεώσει σε μια τριτοκοσμική διαδικασία με συνέπεια να ταλαιπωρούνται καθημερινά επί ώρες σε τεράστιες ουρές. Ουρές που είναι προφανές πια ότι προκάλεσε στο Μετρό η παροιμιώδης ανικανότητα του κ. Σπίρτζη. Ο οποίος μάλιστα ζητά εκ των υστέρων συγγνώμη, χωρίς όμως να δίνει καμία λύση στο πρόβλημα που μόνος του προκάλεσε», καταλήγει η ανακοίνωση.
Επίσης, επισημαίνεται ότι ο Αναπληρωτής Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, Χρήστος Μπουκώρος, επισκέφθηκε σήμερα τον σταθμό στην Πανόρμου και συνομίλησε με τους πολίτες που περίμεναν υπομονετικά επί ώρες.
Στην δήλωση που έκανε εξερχόμενος, σημείωσε τα εξής:
«Η απίστευτη ταλαιπωρία δεκάδων χιλιάδων πολιτών, οι οποίοι στέκονται στις ουρές του Μετρό από τα χαράματα και για πολλές ώρες, προκειμένου να εκδώσουν τη νέα ηλεκτρονική τους κάρτα, είναι το τελευταίο δείγμα της παροιμιώδους ανικανότητας της Κυβέρνησης.
Η συγγνώμη του κ. Σπίρτζη κατόπιν εορτής δεν έχει κανένα αντίκρισμα, αφού χιλιάδες πολίτες εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται για μια δουλειά, που κανονικά δεν θα χρειαζόταν πάνω από 10 λεπτά.
Καλούμε την Κυβέρνηση, επιτέλους, να σοβαρευτεί και να δώσει λύση σε αυτό το απλούστατο ζήτημα».
Η Νέα Δημοκρατία για το Ηλεκτρονικό Εισιτήριο
Η προχειρότητα με την οποία η Κυβέρνηση εισήγαγε το ηλεκτρονικό εισιτήριο, μέρα με τη μέρα, γίνεται πιο εμφανής. Το χάος στους σταθμούς του Μετρό συνεχίζεται, με αποτέλεσμα οι πολίτες να ταλαιπωρούνται καθημερινά αναμένοντας σε ουρές, μόνο και μόνο για να εκδώσουν ένα ηλεκτρονικό εισιτήριο, μη έχοντας εξοικειωθεί με την τριτοκοσμική διαδικασία του κ. Σπίρτζη, ο οποίος μάλιστα τους έχει βάλει dead line την 5η Νοεμβρίου.
Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν 3 τύποι «ηλεκτρονικών εισιτηρίων»:
Το απλό πολλαπλό ηλεκτρονικό εισιτήριο (ΑΤΗ.ΕΝΑ Ticket), του οποίου η αρχική αγορά κοστίζει κατ’ ελάχιστο 4,5 ευρώ, και προσφέρει ημερήσιο εισιτήριο (χρήση για ένα 24ωρο) ή το πακέτο των 22 ευρώ για 3ήμερη χρήση. Δεν «επαναφορτίζεται» με το ποσό των 1,40 ευρώ.
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις