Ο επικεφαλής του ΜεΡΑ25 εμφανίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής προκειμένου να συμμετάσχει στην συζήτηση για την νέα ΠΝΠ με τα μέτρα στήριξης επιχειρήσεων και εργαζόμενων αλλά και για την πρόοδο των διαπραγματεύσεων στην Σύνοδο Κορυφής. Ολοκληρώνοντας την ομιλία του είπε ότι επιστρέφει στο αγαπημένο του νησί. «Εγώ τώρα επιστρέφω στην Αίγινα. Το λέω σε όσους θέλουν και πάλι να οργανώσουν προβοκάτσιες. Τους ενημερώνω ότι στις 4.30 αναχωρεί το πλοίο».
Επίσκεψη κλιμακίου της Νέας Δημοκρατίας στην Αρκαδία (Photos)
Επίσκεψη στην Αρκαδία πραγματοποίησε κλιμάκιο με επικεφαλής τον Αντιπρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας και Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και το...