Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

O Γ. Αυτιάς στην αποστολή του Ευρωκοινοβουλίου για το Ταμείο Ανάκαμψης στην Αθήνα

Στην Αθήνα θα βρίσκεται τη Μεγάλη Δευτέρα η Οικονομική Επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία των έργων και των μεταρρυθμίσεων, που εκπονούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Στην αποστολή, με επικεφαλής τον Αντιπρόεδρο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος Siegfried Muresan και τον Συντονιστή της επιτροπής για τον Προϋπολογισμό KarloRessler, συμμετέχει και ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Γιώργος Αυτιάς.

Το κλιμάκιο των ευρωβουλευτών θα έχει σειρά επαφών με κυβερνητικά στελέχη, εκπροσώπους της δημόσιας διοίκησης και της τοπικής αυτοδιοίκησης, Δημάρχους και Περιφερειάρχες, όπως επίσης και φορείς της αγοράς εργασίας, όπως είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Επιχειρήσεων, η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας, Εμπορικοί Σύλλογοι, αλλά και το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών. 

Σκοπός της επίσκεψης, είναι να αναδείξει ότι η ορθή αξιοποίηση των ευρωπαϊκών πόρων συνοδευόμενη από στοχευμένες μεταρρυθμίσεις, μεταφράζεται σε πραγματικό όφελος για τους πολίτες, την κοινωνία και τον επιχειρηματικό κόσμο. 

Οι εργασίες της αποστολής θα ολοκληρωθούν τη Μεγάλη Τετάρτη.  

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

ΠΑΣΟΚ: Ο Γιάννης Σγουρός θα είναι υποψήφιος στις επόμενες βουλευτικές εκλογές στην Α΄ Αθηνών

Με τον πρώην Περιφερειάρχη Αττικής, Γιάννη Σγουρό, συναντήθηκε το μεσημέρι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, στο γραφείο του στη Βουλή. Ο Γιάννης Σγουρό...

Μητσοτάκης: Πρέπει να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας, για να κρατήσουμε την πατρίδα μας ασφαλή

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, χαρακτήρισε ως απαραίτητη προϋπόθεση για την ασφάλεια της χώρας το να βρίσκεται η Ελλάδα στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας και τεχνογ...

Φόρτωση άρθρων...