«Μια σειρά από θετικές ειδήσεις έχουμε στο μέτωπο της υγείας. Καταρχάς, ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης των ασθενών στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών μειώθηκε κατά 65% την περίοδο Φεβρουάριος – Οκτώβριος 2025. Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης έχει πλέον διαμορφωθεί στις 3 ώρες και 30 λεπτά, βελτιώνοντας ουσιαστικά την εμπειρία των ασθενών στα επείγοντα», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.
«Σε καμία περίπτωση δεν πανηγυρίζουμε. Η προσπάθεια συνεχίζεται, για να βελτιώσουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες του Εθνικού Συστήματος Υγείας, καθώς γνωρίζουμε ότι υπάρχουν ακόμη περιπτώσεις μεγάλων καθυστερήσεων.
Επιπρόσθετα, τέθηκε σε λειτουργία ο Ψηφιακός Βοηθός Ιατρού στον Εθνικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας», ανέφερε ο Παύλος Μαρινάκης. «Στόχος είναι να προσφέρει στους επαγγελματίες υγείας άμεση και ολοκληρωμένη πρόσβαση στα στοιχεία του ασθενή, εξασφαλίζοντας εξοικονόμηση χρόνου, μείωση της γραφειοκρατίας, καλύτερο συντονισμό της παρεχόμενης φροντίδας και διευκόλυνση στη λήψη ιατρικών αποφάσεων.
Σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία και ο Ψηφιακός Βοηθός Πολίτη για την Υγεία, που θα επιτρέπει στους πολίτες να έχουν εύκολη, προσωποποιημένη και ασφαλή πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας και στα δεδομένα τους», πρόσθεσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
«Παράλληλα, ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο, όχι απλώς ανακαινισμένο, αλλά καινοτόμο Τμήμα Επειγόντων περιστατικών του Νοσοκομείου «Αττικόν». Το ΤΕΠ επεκτάθηκε κατά 800 τετραγωνικά μέτρα σε σχέση με τον αρχικό χώρο και πλέον καλύπτει 2.500 τ.μ., πληρώντας τα νέα διεθνή πρότυπα λειτουργίας. Τα εξεταστήρια υπερτριπλασιάστηκαν, από 10 σε 36, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο αναμονής, ενώ η δυναμικότητα της αίθουσας αναζωογόνησης διπλασιάστηκε και πλέον διαθέτει οκτώ θέσεις.
Αξιοποιώντας τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας προβαίνουμε σε αναμόρφωση τμημάτων επειγόντων περιστατικών σε παραπάνω από 90 νοσοκομεία, ενώ παράλληλα ανακατασκευάζουμε παραπάνω από 160 κέντρα υγείας», συμπλήρωσε ο Παύλος Μαρινάκης.