Παρασκευή
03 Μαΐου 2024

Σταϊκούρας για σιδηροδρομικό δίκτυο: Μετά από 1,5 έτος η πλήρης αποκατάστασή του

«Στο τμήμα από Άγιο Στέφανο μέχρι Λάρισα το σύστημα τηλεδιοίκησης έχει καταστραφεί ολοσχερώς και θα χρειαστεί 16-18 μήνες για να επισκευαστεί» επισήμανε ο υπουργός

Πολιτική

Στην χθεσινή επανεκκίνηση των επιβατικών δρομολογίων σε όλο το μήκος της γραμμής από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, μετά την καταστροφή που έγινε από τον «Daniel», αναφέρθηκε ο υπουργός Μεταφορων Χρήστος Σταϊκούρας σε σημερινή του συνέντευξη. 

Μιλώντας στην EΡΤ ο υπουργός επισήμανε ότι τώρα τα τρένα από Αθήνα για Θεσσαλονίκη κινούνται σε μονή γραμμή και θα χρειαστεί ακόμα σχεδόν 1,5 έτος για την πλήρη αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Μέχρι το 2025 θα είμαστε έτοιμοι, ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Αναφορικά με την κατάσταση του συστήματος τηλεδιοίκησης, σημείωσε ότι η σύμβαση 717 έχει παραδοθεί πλήρης από Αθήνα Θεσσαλονίκη, αλλά «στο τμήμα από Άγιο Στέφανο μέχρι Λάρισα έχει καταστραφεί ολοσχερώς και θα χρειαστεί 16-18 μήνες για να επισκευαστεί». Όπως διευκρίνισε πάντως ο υπουργός, στο κομμάτι που δεν υπάρχει σηματοδότηση τηλεδιοίκησης διασφαλίζεται η ασφάλεια του πολίτη διότι δεν υπάρχουν δύο τρένα ταυτόχρονα.

«Ο ελληνικός σιδηρόδρομος μπαίνει και πάλι στις ράγες» δήλωσε εχθές ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος ταξίδεψε με την πρώτη αμαξοστοιχία από Αθήνα, στη Λάρισα.

«Είναι γεγονός ότι έχουμε την επανεκκίνηση των επιβατικών δρομολογίων σε όλο το μήκος της γραμμής από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, μετά την καταστροφή που έγινε από τον «Daniel» και είναι το δεύτερο ουσιαστικό βήμα για την ανάταξη του Ελληνικού σιδηροδρόμου. Υπενθυμίζω ότι προηγήθηκε το πρώτο βήμα πριν από λίγες ημέρες με τις εμπορευματικές διαδρομές και έπονται οι ολικές αποκαταστάσεις του σιδηροδρομικού δικτύου κόστους 200 εκατ. ευρώ με χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας τους επόμενους μήνες» δήλωσε ο υπουργός Χρ. Σταικουρας.

Παράλληλα, προσέθεσε δρομολογούνται οι διαδικασίες για την οργανωτική αναδιάρθρωση των φορέων του ελληνικού σιδηροδρόμου, αλλά και επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο υπουργός δήλωσε «χρειάζεται να κάνουμε ακόμα περισσότερα πράγματα, έτσι ώστε να ενισχύσουμε την ασφάλεια και την αξιοπιστία του ελληνικού σιδηροδρόμου. Προς αυτή τη κατεύθυνση κινούμαστε βήμα - βήμα μεθοδικά και υπεύθυνα».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Στην Τήνο για το Πάσχα ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Στην Τήνο θα περάσει τις ημέρες του Πάσχα ο Κυριάκος Μητσοτάκης με την οικογένειά του, σε μία μικρή ανάπαυλα πριν από την προεκλογική περίοδο εν όψει των Ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίο...

Κοντονής για Μάτι: Το δικαστήριο δίκασε με βάση τον Ποινικό Κώδικα που είχε ψηφίσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ

Την απόφαση του δικαστηρίου που αφορά τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι κλήθηκε να σχολιάσει προ ημερών στο Πρώτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας 91,6 και 105,8 ο πρώην υπουργός Δικα...

Μαρινάκης για Κασσελάκη: Αντί να σιωπήσει για τις παραλείψεις του ΣΥΡΙΖΑ, εργαλειοποιεί την αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου

Αιχμές κατά του Στέφανου Κασσελάκη αφήνει ο Παύλος Μαρινάκης με αφορμή τις δηλώσεις του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ για την αποφυλάκιση του αρχηγού της εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»,...

Φόρτωση άρθρων...