Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Στην Άγκυρα ο Αβραμόπουλος - Συναντήθηκε με τους Ερντογάν και Φιντάν

Στην Τουρκία βρέθηκε την Κυριακή ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο οποίος συναντήθηκε με τον Τούρκο υπουργό Εξωτερικών, Χακάν Φιντάν και έγινε δεκτός από τον πρόεδρο της γειτονικής χώρας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Η συνάντηση των τριών αντρών έγινε στην Άγκυρα, ενώ το γραφείο της τουρκικής προεδρίας έδωσε και τη σχετική φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τη φράση: «Ο Πρόεδρος Ερντογάν υποδέχθηκε τον Δημήτρη Αβραμόπουλο, πρώην Υπουργό Εξωτερικών της Ελλάδας και βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...