Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη - Μάικ Πομπέο στη Νέα Υόρκη

Πολιτική

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον πρώην υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάικ Πομπέο.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε επισκόπηση των εξαιρετικών ελληνοαμερικανικών σχέσεων, καθώς και των διεθνών και περιφερειακών εξελίξεων.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Παπανικολάου για την αποχώρηση από κόμμα Καρυστιανού: «Δεν υπήρχαν δημοκρατικές διαδικασίες»

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στο υπό διαμόρφωση πολιτικό εγχείρημα της Μαρίας Καρυστιανού, καθώς μετά την αποχώρηση του Βασίλη Κοκοτσάκη, την έξοδό του ανακοίνωσε και ο πτέραρχος ε....

Φόρτωση άρθρων...