Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Συνάντηση Μητσοτάκη – Πομπέο στο Μέγαρο Μαξίμου (Photos)

Πρόγευμα εργασίας είχε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στο Μέγαρο Μαξίμου, με τον πρώην υπουργό Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, Μάικ Πομπέο.

Η συνάντηση έγινε σε φιλικό κλίμα, σύμφωνα με πληροφορίες.

O πρώην υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ βρίσκεται στην Ελλάδα με αφορμή το συνέδριο του Economist.

Συνάντηση Μητσοτάκη – Πομπέο στο Μέγαρο Μαξίμου
Συνάντηση Μητσοτάκη – Πομπέο στο Μέγαρο Μαξίμου
Συνάντηση Μητσοτάκη – Πομπέο στο Μέγαρο Μαξίμου
Συνάντηση Μητσοτάκη – Πομπέο στο Μέγαρο Μαξίμου
Συνάντηση Μητσοτάκη – Πομπέο στο Μέγαρο Μαξίμου

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Διαμαντοπούλου: Το ΠΑΣΟΚ είναι ο μόνος πόλος που μπορεί να σταθεί απέναντι στη ΝΔ

Η πρόεδρος του Δικτύου, μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, κα Άννα Διαμαντοπούλου, μίλησε στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 στην εκπομπή «Απέναντι μικρόφωνα» με τους δημοσιογράφους ...

Φόρτωση άρθρων...