Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

«Θέλουμε μια Ελλάδα που δεν αφήνει κανέναν πίσω» - Το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΝΔ

Πολιτική

Το νέο τηλεοπτικό προεκλογικό της σποτ δημοσιοποίησε η ΝΔ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στο νέο σποτ η ΝΔ επισημαίνει ότι «θέλουμε μια Ελλάδα που εκσυγχρονίζεται. Μια Ελλάδα που αναπτύσσεται, που παράγει» κάνοντας λόγο και για μια «παλιά Ελλάδα» που «δεν θέλει καμία αλλαγή», που «φωνάζει συνθήματα του χθες» και «κοιτά μόνο πίσω».

Και η ΝΔ καταλήγει για το πως οραματίζεται τη χώρα τονίζοντας: «Μια Ελλάδα που δεν αφήνει κανέναν πίσω και δεν βάζει όρια σε όσα μπορούμε να πετύχουμε. Για να προχωρήσουμε Ενωμένοι Μπροστά. Έλα μαζί μας!».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ο Αβραμόπουλος κατέθεσε προσφυγή στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου – Ζητεί να ακυρωθεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψής του

Nα ακυρωθεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εξέδωσαν σε βάρος του οι βελγικές δικαστικές αρχές ζητεί από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου o Δημήτρης Αβραμόπουλος. Ο πρώην Ευρωπ...

ΠΑΣΟΚ: Ο Γιάννης Σγουρός θα είναι υποψήφιος στις επόμενες βουλευτικές εκλογές στην Α΄ Αθηνών

Με τον πρώην Περιφερειάρχη Αττικής, Γιάννη Σγουρό, συναντήθηκε το μεσημέρι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, στο γραφείο του στη Βουλή. Ο Γιάννης Σγουρό...

Φόρτωση άρθρων...