Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Το μήνυμα του Γιώργου Βλάχου που νόσησε από κορωνοϊό: «Εμβολιασμός και μόνον εμβολιασμός»

Πολιτική

Μήνυμα υπέρ του εμβολιασμού έστειλε ο βουλευτής της ΝΔ Γιώργος Βλάχος που νόσησε από κορωνοϊό.

Ο βουλευτής της ΝΔ που νοσηλεύθηκε χτυπημένος από τον ιό, περιέγραψε στη Βουλή την εμπειρία του. «Βρέθηκα σε απομόνωση 12 μέρες. Τα εμβόλια με κράτησαν και έδωσα και αυτή τη μάχη με τη βοήθεια γιατρών, νοσηλευτών.

Το μήνυμα είναι σαφέστατο, αυτός ο κρύος θάλαμος απομόνωσης... να μην το ζήσει κανένας, ουδείς έχει δικαίωμα να παίξει ζωή του κορώνα-γράμματα», είπε για να προσθέσει πως όταν αποφασίζεις να μη κάνεις το εμβόλιο στη φάση διασωλήνωσης ίσως είναι αργά, όλα αυτά τα είδα τα ένιωσα τα έζησα.

«Ο εμβολιασμένος έχει περισσότερες δυνατότητες να αντεπεξέλθει ακόμα και εάν ο οργανισμός του είναι ταλαιπωρημένος», επισήμανε και κάλεσε την ηγεσία του υπουργείου Υγείας να προχωρήσει στη μονιμοποίηση των συμβασιούχων γιατρών που κρατούν -όπως είπε- όρθια τα νοσοκομεία.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης: Πρέπει να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας, για να κρατήσουμε την πατρίδα μας ασφαλή

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, χαρακτήρισε ως απαραίτητη προϋπόθεση για την ασφάλεια της χώρας το να βρίσκεται η Ελλάδα στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας και τεχνογ...

Φόρτωση άρθρων...