Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Βουλή: Κατατέθηκε η πρόταση της ΝΔ για σύσταση εξεταστικής για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Στη Βουλή κατατέθηκε η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για όσα έχουν γίνει στον ΟΠΕΚΕΠΕ από το 1998 οπότε και συστάθηκε, μέχρι σήμερα και θα αναζητήσει πολιτικές ευθύνες.

Την πρόταση, που φέρει 60 υπογραφές βουλευτών, ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος κ. Γιώργος Γεωργαντάς. 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η πρόταση αναμένεται ότι θα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλή προς τα τέλη Ιουλίου, ενώ η υπερψήφισή της θα οδηγήσει στη σύσταση της Εξεταστικής από τον Σεπτέμβριο. 

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Δημήτρης Καιρίδης κάλεσε τους βουλευτές και των κομμάτων της αντιπολίτευσης να την υπερψηφίσουν. 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια που καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα

Την απέλαση αλλοδαπού, με νόμιμη άδεια διαμονής, που καλεί στα κοινωνικά δίκτυα μετανάστες να έρθουν στο Ναύπλιο παράτυπα, ανακοίνωσε ο Θάνος Πλεύρης. Ένας αλλοδαπός, με νόμιμη άδε...

Φόρτωση άρθρων...