Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Άρσεναλ: Πριμ έως και 600.000 ευρώ στον καθένα αν μπούνε στο Champions League

Χρυσάφι στα πόδια των παικτών της ρίχνει η Άρσεναλ εάν η ομάδα επιστρέψει στο Champions League την περίοδο 2022-23

Αθλητισμός

Επιτακτική είναι η ανάγκη της Άρσεναλ για επιστροφή στο Champions League την περίοδο 2022-23.

Οι "Κανονιέρηδες" τερμάτισαν στην 8η θέση τις περιόδους 2019-20 και 2020-21 και κανείς στο κλαμπ δεν μπορεί να δεχτεί ότι η ομάδα δεν θα επιστρέψει στα μεγάλα σαλόνια.

Φέτος η Άρσεναλ είναι 4η με 48β ενώ ακολουθεί η Μάντεστερ Γιουνάιτεντ με 47 και η Γουέστ Χαμ με 45 έχουν όμως 3 αγώνες περισσότερους από τους "Κανονιέρηδες".

Ολοι στο κλαμπ βλέπουν ότι είναι πολύ κοντά στην επιστροφή αλλά η διοίκηση όπως γράφει η "Daily Mail" δίνει ένα μεγάλο κίνητρο στους παίκτες.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα εάν η ομάδα είναι στους ομίλους τη νέα σεζόν οι παίκτες θα λάβουν πριμ έως και 600.000 ευρώ, ανάλογα με τα συμβόλαια τους.

Η Άρσεναλ έχει να βρεθεί σε όμιλο από το 2017.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Παναθηναϊκός: Η μεγάλη επιστροφή του Ομπράντοβιτς – H παρουσίαση του Σέρβου προπονητή (Video&Photos)

Η μεγάλη επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό είναι γεγονός. Αυτή την ώρα γίνεται η επίσημη παρουσίαση του ο Σέρβος προπονητή από την «πράσινη» ΠΑΕ στο «Telekom Cente...

«Ο Ομπράντοβιτς έκλεισε στον Παναθηναϊκό με τριετές συμβόλαιο» γράφουν στη Σερβία

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς βρίσκεται στην Ελλάδα για να συζητήσει με τον Παναθηναϊκό και σύμφωνα με δημοσίευμα από την Σερβία, είναι ο νέος προπονητής των “πρασίνων”. Συγκεκριμένα το...

Φόρτωση άρθρων...