Οι εμβληματικοί τέσσερις κρίκοι του σήματός της φυσικά παραμένουν, με την ίδια γεωμετρία, αλλά με πιο «καθαρό», μοντέρνο και λιγότερο περίπλοκο σχεδιασμό. Πλέον οι κρίκοι έχουν λευκό χρώμα με μαύρο φόντο ή περίγραμμα και το σχέδιό τους είναι δύο διαστάσεων, γεγονός που ευθυγραμμίζει το σήμα της εταιρείας με τα σημερινά δεδομένα του design - αντικαθιστώντας το μέχρι σήμερα τρισδιάστατο, χρωμιωμένο σήμα της Audi.

«Θέλουμε τους τέσσερις κρίκους να δείχνουν ακριβώς το ίδιο, σε κάθε εφαρμογή τους στο μέλλον - είτε τους δείτε σε ένα περιοδικό, ή στο smartphone σας, ή σε μια διαφήμιση στο δρόμο, ή ακόμα και πάνω ή μέσα στο αυτοκίνητο», είπε ο σχεδιαστής της εταιρείας, Andre Georgi. Παραδοσιακά, το σήμα της εταιρείας ήταν χρωμιωμένο - μέχρι σήμερα. Οι τέσσερις κρίκοι, θυμίζουμε, παραπέμπουν στις τέσσερις γερμανικές εταιρείες που ενώθηκαν για να διαμορφώσουν την Auto Union, που μετεξελίχθηκε σε Audi.

Ο Georgi λέει ότι το άσπρο χρώμα με μαύρο περίγραμμα δίνει αίσθηση κύρους. «Το λευκό δίνει στους κρίκους επίπεδη, υψηλής ποιότητας εμφάνιση, η οποία ακόμη προσφέρει τρισδιάστατη αίσθηση αν την κοιτάξει κανείς προσεκτικά», συνέχισε ο Georgi. Ωστόσο, αναμένεται να υπάρξει και μια πιο σκούρα έκδοση του σήματος, με γκρι χρώμα των κρίκων στη θέση του λευκού, η οποία θα κοσμεί συγκεκριμένα μοντέλα στο μέλλον.

Μαζί με την αλλαγή του σήματος, η Audi καθόρισε και τις νέες γραμματοσειρές που θα χρησιμοποιεί στα μελλοντικά της αυτοκίνητα«Στο μέλλον, τα μοντέλα μας θα χρησιμοποιούν μόνο τη νέα, αποκλειστική γραμματοσειρά της Audi στο αμάξωμα και στο εσωτερικό τους, που είναι γνωστή ως 'Audi Type'. Ο βασικός της τόνος είναι πιο διακριτικός, αλλά εξίσου χαρακτηριστικός και ποιοτικός», κατέληξε ο Georgi.

Η Audi αποκάλυψε το νέο της σήμα μαζί με τα αναβαθμισμένα Q8 και SQ8 e-tron, που παρουσιάστηκαν με σχεδιαστικές αλλαγές και μεγαλύτερη αυτονομία. Μετά το νέο της σήμα, η εταιρεία του Ingolstadt θα αλλάξει και το σήμα κάθε έκδοσης. Υποστηρίζοντας ότι τα μεγάλα σήματα της έκδοσης δεν ταιριάζουν πια με την προοδευτικότητα των πελατών της, θα τα κάνει πιο διακριτικά και θα τα τοποθετεί στο μέλλον στη μεσαία κολόνα των αυτοκινήτων της.