Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Ξανά νικητής στη Φιλαδέλφεια ο… Ολυμπιακός

Χωρίς νικητή ολοκληρώθηκε το ντέρμπι ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Παναθηναϊκό στην Opap Arena, με τον Ολυμπιακό να βγαίνει ευνοημένος από την ισοπαλία στο ντέρμπι. Φωνάζει για τη διαιτησία του Νταμπανοβιτς ο Παναθηναϊκός για 2 κόκκινες στον Άμραμπατ και πέναλτι του Χατζισαφί

Αθλητισμός

ΑΕΚ και Παναθηναϊκός έμειναν στο 0-0 στο ντέρμπι της 1ης αγωνιστικής των Playoffs στην Opap Arena και πλέον η «μάχη» του πρωταθλήματος παίρνει «φωτιά».

Μοιρασμένο ματς στη Νέα Φιλαδέλφεια, με τις δύο ομάδες να έχουν τις στιγμές τους για να βρουν τον δρόμο προς τα δίχτυα αλλά να μην τα καταφέρνουν μέχρι το τέλος. Φωνές από τους «πρασίνους» για μεγάλα λάθη του Νταμπάνοβιτς που δεν απέβαλλε τον Άμραμπατ σε δύο περιπτώσεις στο πρώτο ημίχρονο.

Στους 62 βαθμούς ανέβηκε πλέον ο Παναθηναϊκός που παρέμεινε στην πρώτη θέση, με την ΑΕΚ να πηγαίνει στους 60, στο +1 από τον τρίτο Ολυμπιακό.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μετά τον Γιάννη, οι Χιτ ετοιμάζουν και τον ΛεΜπρόν; Το σενάριο που τρελαίνει το NBA

Η μεταγραφή του Γιάννη Αντετοκούνμπο στους Μαϊάμι Χιτ αλλάζει τις ισορροπίες στο NBA και ανοίγει τη συζήτηση για το επόμενο μεγάλο βήμα της ομάδας του Μαϊάμι. Με τον Έλληνα σούπερ ...

Φόρτωση άρθρων...