Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Με σημαίες της Ουκρανίας στο γήπεδο οι παίκτες της Έβερτον για τον αγώνα με την Σίτι - Δείτε βίντεο

Αθλητισμός

Σημαντική πρωτοβουλία από τους ποδοσφαιριστές της Έβερτον πριν από τον αγώνα με την Σίτι για την Premier League. 

Οι ποδοσφαιριστές των "Ζαχαρωτών" επέλεξαν να εμφανιστούν στο γήπεδο με σημαίες της Ουκρανίας στέλνοντας το μήνυμα. 

Tο κλίμα φορτισμένο πριν το ματς, με τους δυο συμπατριώτες, Ζιντσένκο και Μικολένκο να αγκαλιάζονται και να αποθεώνονται από τους φιλάθλους. Αλλωστε, το μυαλό τους είναι στην Ουκρανία και στις οικογένειές τους. Οι παίκτες της Εβερτον φρόντισαν να τους εμψυχώσουν, αφού βγήκαν στο γήπεδο με σημαίες της Ουκρανίας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μετά τον Γιάννη, οι Χιτ ετοιμάζουν και τον ΛεΜπρόν; Το σενάριο που τρελαίνει το NBA

Η μεταγραφή του Γιάννη Αντετοκούνμπο στους Μαϊάμι Χιτ αλλάζει τις ισορροπίες στο NBA και ανοίγει τη συζήτηση για το επόμενο μεγάλο βήμα της ομάδας του Μαϊάμι. Με τον Έλληνα σούπερ ...

Η πιο βαριά υπογραφή της Ευρώπης είναι πράσινη

Η αναμονή τελείωσε. Ο κορυφαίος όλων των εποχών επέστρεψε στο σπίτι του. Σε οικογενειακό κλίμα, όπως αρμόζει στην περίσταση, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος υποδέχθηκε τον Ζέλικο Ομπρ...

Φόρτωση άρθρων...