Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Με τη σημαία της Ουκρανίας στο γήπεδο οι παίκτες του Άρη

Αθλητισμός

Σε μία σπουδαία κίνηση προχώρησαν οι ποδοσφαιριστές του Άρη, πριν από το πρώτο σφύριγμα της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό στο «Κλεάνθης Βικελίδης» για την τελευταία αγωνιστική της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος.

Οι παίκτες του Μπούργος, βγήκαν στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου κρατώντας μια σημαία της Ουκρανίας την οποία και σήκωσαν κατά την παρουσίαση των δύο ομάδων.

Μάλιστα, ο Ματίγια φοράει και ένα ιδιαίτερο περιβραχιόνιο το οποίο έχει τα χρώματα της Ουκρανίας.

1
3

 

4

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Παναθηναϊκός: Η μεγάλη επιστροφή του Ομπράντοβιτς – H παρουσίαση του Σέρβου προπονητή (Video&Photos)

Η μεγάλη επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό είναι γεγονός. Αυτή την ώρα γίνεται η επίσημη παρουσίαση του ο Σέρβος προπονητή από την «πράσινη» ΠΑΕ στο «Telekom Cente...

Φόρτωση άρθρων...