Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Πόλεμος στην Ουκρανία: Οι παίκτες της Ντιναμό Κιέβου πήραν τα όπλα

Αθλητισμός

Μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, το ποδόσφαιρο είναι το λιγότερο σημαντικό θέμα, δεδομένης της δραματικής κατάστασης που επικρατεί στη χώρα.

Το κάλεσμα του πρόεδρου της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι να πάρουν όπλα οι άνδρες από 18 έως 60 ετών και να βοηθήσουν με όλες τους τις δυνάμεις στην υπεράσπιση της πατρίδας, έπιασε τόπο.

Στο κάλεσμα ανταποκρίθηκαν οι Ουκρανοί παίκτες της Ντιναμός Κιέβου, οι οποίοι έβαλαν παραλαγές και φωτογραφήθηκαν με όπλα στα χέρια στέλνοντας μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση πως σε μία τέτοια μάχη κανείς δεν περισσεύει.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

NBA: Στους Μαϊάμι Χιτ ο Γιάννης Αντετοκούνμπο

Ο κύβος ερρίφθη. Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο φεύγει από τους Μπακς και οδεύει στο Μαϊάμι και τους Maiami Heat. Η ανακοίνωση «βόμβα» ήρθε έπειτα από εβδομάδες εικασιών, ενώ ήταν το κ...

Η πιο βαριά υπογραφή της Ευρώπης είναι πράσινη

Η αναμονή τελείωσε. Ο κορυφαίος όλων των εποχών επέστρεψε στο σπίτι του. Σε οικογενειακό κλίμα, όπως αρμόζει στην περίσταση, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος υποδέχθηκε τον Ζέλικο Ομπρ...

Φόρτωση άρθρων...