Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Πόλεμος στην Ουκρανία: Οι παίκτες της Ντιναμό Κιέβου πήραν τα όπλα

Αθλητισμός

Μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, το ποδόσφαιρο είναι το λιγότερο σημαντικό θέμα, δεδομένης της δραματικής κατάστασης που επικρατεί στη χώρα.

Το κάλεσμα του πρόεδρου της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι να πάρουν όπλα οι άνδρες από 18 έως 60 ετών και να βοηθήσουν με όλες τους τις δυνάμεις στην υπεράσπιση της πατρίδας, έπιασε τόπο.

Στο κάλεσμα ανταποκρίθηκαν οι Ουκρανοί παίκτες της Ντιναμός Κιέβου, οι οποίοι έβαλαν παραλαγές και φωτογραφήθηκαν με όπλα στα χέρια στέλνοντας μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση πως σε μία τέτοια μάχη κανείς δεν περισσεύει.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Η πιο βαριά υπογραφή της Ευρώπης είναι πράσινη

Η αναμονή τελείωσε. Ο κορυφαίος όλων των εποχών επέστρεψε στο σπίτι του. Σε οικογενειακό κλίμα, όπως αρμόζει στην περίσταση, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος υποδέχθηκε τον Ζέλικο Ομπρ...

Παναθηναϊκός: Η μεγάλη επιστροφή του Ομπράντοβιτς – H παρουσίαση του Σέρβου προπονητή (Video&Photos)

Η μεγάλη επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό είναι γεγονός. Αυτή την ώρα γίνεται η επίσημη παρουσίαση του ο Σέρβος προπονητή από την «πράσινη» ΠΑΕ στο «Telekom Cente...

Φόρτωση άρθρων...