Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Στους «8» του open της Οστράβα η Μαρία Σάκκαρη

Αθλητισμός

«Τρένο» στα προημιτελικά του open της Οστράβα η Μαρία Σάκκαρη!

Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια βρέθηκε σε πολύ καλή μέρα και «καθάρισε» τη Γελενα Οσταπένκο με 6-4, 6-2. Στην επόμενη φάση θα αντιμετωπίσει τη νικήτρια του ζευγαριού Μαρτίντσοβα-Παβλιουτσένκοβα. Η Σάκκαρη ήταν καλύτερη στο πρώτο σετ και πήρε προβάδισμα με μπρέικ στο έβδομο σετ, φτάνοντας στο 5-3.

Η Οσταπένκο μείωσε σε 5-4, όμως η Ελληνίδα «καθάρισε» με 6-4. Το δεύτερο σετ ξεκίνησε ακόμα καλύτερα για τη Σάκκαρη, που έφτασε σε δύο μπρέικ και προηγήθηκε με 4-0, ανοίγοντας το δρόμο για το 2-0 σετ με 6-2.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μετά τον Γιάννη, οι Χιτ ετοιμάζουν και τον ΛεΜπρόν; Το σενάριο που τρελαίνει το NBA

Η μεταγραφή του Γιάννη Αντετοκούνμπο στους Μαϊάμι Χιτ αλλάζει τις ισορροπίες στο NBA και ανοίγει τη συζήτηση για το επόμενο μεγάλο βήμα της ομάδας του Μαϊάμι. Με τον Έλληνα σούπερ ...

Φόρτωση άρθρων...