Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Πέντε κόκκινες έδωσε ο Κολόμπο μετά το τέλος του ματς: Τρεις στην ΑΕΚ, δύο στον Ολυμπιακό

Ο Ιταλός διαιτητής, Κολόμπο, μοίρασε πέντε κόκκινες κάρτες με τη λήξη της αναμέτρησης του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ.

Αθλητισμός
Tags: αεκ

Ένταση επικράτησε στον αγωνιστικό χώρο με το τέλος του ντέρμπι ανάμεσα σε Ολυμπιακό και ΑΕΚ, με τον Ιταλό διαιτητή, Κολόμπο, να μοιράζει κόκκινες κάρτες στις δύο ομάδες.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από το φύλλο αγώνα, από πλευράς γηπεδούχων αποβλήθηκαν οι Κάρμο και Πασχαλάκης ενώ από πλευράς φιλοξενούμενων οι Μαρσιάλ και Μουκουντί.

Αποβλήθηκε και ο Αλμέιδα

Κόκκινη είδε και ο Ματίας Αλμέιδα που φέρεται να χτύπησε κάποιον στο κεφάλι με μπουνιά. Εννοείται πως και οι πέντε δεν θα είναι παρόντες στο ΑΕΚ-Ολυμπιακός μετά το Πάσχα και μένει να δούμε πλέον αν θα προκύψει κάτι περισσότερο για τα όσα έγιναν μεταξύ των ποδοσφαιριστών και των ανθρώπων των δύο ομάδων.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Αργεντινός προπονητής δεν πήγε στη συνέντευξη Τύπου μετά το παιχνίδι.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Παναθηναϊκός: Η μεγάλη επιστροφή του Ομπράντοβιτς – H παρουσίαση του Σέρβου προπονητή (Video&Photos)

Η μεγάλη επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό είναι γεγονός. Αυτή την ώρα γίνεται η επίσημη παρουσίαση του ο Σέρβος προπονητή από την «πράσινη» ΠΑΕ στο «Telekom Cente...

«Ο Ομπράντοβιτς έκλεισε στον Παναθηναϊκό με τριετές συμβόλαιο» γράφουν στη Σερβία

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς βρίσκεται στην Ελλάδα για να συζητήσει με τον Παναθηναϊκό και σύμφωνα με δημοσίευμα από την Σερβία, είναι ο νέος προπονητής των “πρασίνων”. Συγκεκριμένα το...

Μετά τον Γιάννη, οι Χιτ ετοιμάζουν και τον ΛεΜπρόν; Το σενάριο που τρελαίνει το NBA

Η μεταγραφή του Γιάννη Αντετοκούνμπο στους Μαϊάμι Χιτ αλλάζει τις ισορροπίες στο NBA και ανοίγει τη συζήτηση για το επόμενο μεγάλο βήμα της ομάδας του Μαϊάμι. Με τον Έλληνα σούπερ ...

Φόρτωση άρθρων...