Η ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ μειοδότησε στο έργο ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτου-Αιγίου, εγγράφοντας υποθήκες για το μέλλον, μέσα από την ιστορική αυτή σύμπραξη.

Η κοινοπραξία έδωσε προσφορά 18,34%, ενώ οι άλλες δυο προσφορές ήταν από ΑΒΑΞ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 83,97 εκατ. ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ και αναθέτουσα αρχή είναι η ΕΡΓΟΣΕ.

Το έργο αφορά στην κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, ενώ τα ποσά που δεσμεύτηκαν ανά έτος είναι 8,5 εκατ. ευρώ για το 2022, 30 εκατ. για το 2023 και το 2024 και 15,47 εκατ. ευρώ για το 2025.

H χρηματοδότηση καλύπτεται από το ΕΣΠΑ της περιόδου 2014-2020, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι το 2018 είχε βγει στον αέρα το συγκεκριμένο έργο αλλά τελικά ο διαγωνισμός ακυρώθηκε, λόγω προβλημάτων.

Η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο, μήκους 70,6 χιλιομέτρων, θα ολοκληρώσει την νέα διπλή γραμμή που λειτουργεί από το 2020, ενώ το 2025, τα σύγχρονα ηλεκτροκίνητα τρένα θα κινούνται σε διπλές γραμμές με ταχύτητες που φτάνουν κατά τμήματα μέχρι και τα 200 χλμ/ώρα.

Η ολοκλήρωση των έργων θα γίνει σε 30 μήνες, ενώ προβλέπεται από τη σύμβαση και περίοδος 36 μηνών συντήρησης της ηλεκτροκίνησης μετά το πέρας των κατασκευών.