Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Έρχονται μηνιαίοι λογαριασμοί ρεύματος από τις αρχές καλοκαιριού

Στις αρχές του καλοκαιριού αναμένεται να ολοκληρωθεί η μηνιαία καταμέτρηση ηλεκτρική ενέργειας για τους συνολικά 7,5 εκατ. μετρητές.

Πιο συγκεκριμένα, ήδη πολλά νοικοκυριά λαμβάνουν κάθε μήνα το λογαριασμό ρεύματος, με τον ΔΕΔΔΗΕ να στοχεύει το επόμενο διάστημα να τεθεί σε ισχύ σε όλη την χώρα. Η μηνιαία καταμέτρηση θα συμβάλει στη διαφάνεια στην αγορά ηλεκτρισμού σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο» και θα περιορίσει την πολυπλοκότητα των τιμολογίων.

Σύμφωνα με στελέχη του ΔΕΔΔΗΕ, θα μπορέσει να βοηθήσει καταναλωτές να εξοικονομήσουν ενέργεια γιατί θα έχουν ταχύτερη ενημέρωση για την κατανάλωση τους.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Παπαθανάσης: 2 εκατ. ευρώ για την ανάπλαση του Μητροπολιτικού Κέντρου πρασίνου και αναψυχής του Δήμου Φλώρινας

Στο Ειδικό Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης του Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025, εντάχθηκε, με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Ν...

Φόρτωση άρθρων...