Παρασκευή
09 Οκτωβρίου 2026

Μειώσεις φόρων:Οι αυτοαπασχολούμενοι κερδίζουν από 390 έως 1.300 ευρώ

Οικονομία
Σημαντικού ύψους φοροελαφρύνσεις αναμένεται να προκύψουν για εκατοντάδες χιλιάδες αυτοαπασχολούμενους (εμποροβιοτέχνες και ελεύθερους επαγγελματίες) από τη στιγμή που θα εφαρμοστεί η μείωση του ελάχιστου συντελεστή φορολογίας εισοδήματος από το 22% στο 9% που ανακοινώθηκε στη ΔΕΘ.

Oι ετήσιες μειώσεις φόρου εισοδήματος που θα προκαλέσει η μείωση του ελάχιστου φορολογικού συντελεστή από το 22% στο 9% για τους αυτοαπασχολούμενους, οι οποίοι δηλώνουν ετήσια καθαρά κέρδη έως 10.000 ευρώ, (συμπεριλαμβανομένων και αυτών οι οποίοι δηλώνουν ζημιές αλλά λόγω εφαρμογής των τεκμηρίων διαβίωσης υποχρεούνται να εμφανίζουν κατ' ελάχιστον 3.000 ευρώ ετήσιο καθαρό τεκμαρτό κέρδος) θα κυμανθούν από 390 έως 1.300 ευρώ.

Σε ποσοστό η μείωση της ετήσιας φορολογικής επιβάρυνσης θα διαμορφωθεί στο 59,09% σταθερά για όλους όσους δηλώνουν ετήσιο καθαρό εισόδημα (κέρδος) έως 10.000 ευρώ.

Για κάθε έναν από τους αυτοαπασχολούμενους που δηλώνουν ετήσια εισοδήματα άνω των 10.000 ευρώ, η μείωση της ετήσιας φορολογικής επιβάρυνσης θα είναι 1.300 ευρώ.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για ερωτήματα, αναφορές και καταγγελίες στον e-ΕΦΚΑ - Πότε ξεκινάει η λειτουργία της

Από τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2026 τίθεται σε λειτουργία το νέο υποσύστημα ερωτημάτων, αναφορών και καταγγελιών του e-ΕΦΚΑ, στο πλαίσιο του νέου Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματο...

Σε διαβούλευση το νέο πλαίσιο για οφειλέτες και servicers - Όλες οι αλλαγές σε ιδιωτικό χρέος, crypto και χρηματοπιστωτική αγορά

Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε το νέο σχέδιο νόμου του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, με βασικό πυρήνα την ενίσχυση της προστασίας των οφειλετών και την αυστηρότερη ...

Φόρτωση άρθρων...