Την τελευταία τους... ευκαιρία έχουν οι βιομηχανίες τροφίμων και οι πολυεθνικές για να μετάσχουν έως τις 30 Νοεμβρίου, στο μέτρο που αφορά τη μείωση τιμής άνω του 5% στα ράφια των σούπερ μάρκετ. 

Μέχρι στιγμής έχουν ενταχθεί στο μέτρο περίπου 800 προϊόντα και στόχος της Κυβέρνησης, μετά την επίτευξη του αρχικού στόχου των 500 προϊόντων είναι να φτάσουν οι κωδικοί τους 1.000. 

Τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής δείχνουν ότι η συντριπτική πλειονότητα των προϊόντων έχει αυξηθεί με πολλαπλάσιο ρυθμό, σε σχέση με τη μείωση που έχουν ανακοινώσει οι βιομηχανίες. Έτσι, η μείωση μοιάζει με παρηγοριά στον... άρρωστο. 

Ωστόσο, η Κυβέρνηση έχει το σχέδιο της σχετικά με την ακρίβεια, καθώς υπολογίζει ότι η μείωση της τιμής σε συνδυασμό με την αύξηση των εισοδημάτων το νέο έτος, θα κρύψουν τις μεγάλες επιβαρύνσεις στα οικονομικά των νοικοκυριών, μέχρι να φτάσουμε στις Ευρωεκλογές. 

Το μέτρο της μείωσης τιμής 5% έχει διάρκεια έξι μηνών. Όσοι δε, δεν συμμετάσχουν σ΄ αυτό, θα βρεθούν αντιμέτωποι με πιο αυστηρούς ελέγχους και ασφυκτικό πρέσινγκ.