Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Καμία ψήφος χαμένη για τους «γαλάζιους», πάλι τα ίδια από την Τουρκία, επιτακτική ανάγκη ο ψηφιακός εγγραμματισμός

- Δεν κάθεται καθόλου ο Κυριάκος Μητσοτάκης και γυρίζει τις γειτονιές σε όλο το Λεκανοπέδιο, αναπτύσσοντας το πολιτικό του αφήγημα για την επόμενη μέρα. Ο ίδιος γνωρίζει ότι η μάχη αυτή θα είναι σκληρή και δεν υπάρχει περιθώριο εφησυχασμού ούτε τις άγιες μέρες του Πάσχα. Όπως λένε και οι στενοί του συνεργάτες δεν πρέπει να χαθεί ούτε μια ψήφος και εδώ που τα λέμε έχουν απόλυτο δίκιο αν θέλουν να πετύχουν στις αρχές Ιουλίου τον στόχο τους.     

- Ξανάρχισαν τα ίδια οι Τούρκοι και εν μέσω προεκλογικής περιόδου στη γειτονική χώρα εκτοξεύουν εκ νέου βολές κατά της Ελλάδας. Τον Τσαβούσογλου διαδέχθηκε ο ίδιος ο Ερντογάν, ο οποίος ανακάλυψε ξαφνικά ότι τα βήματα που κάνει η χώρα μας αποτελούν απειλή για τη δική του. Μάλλον τους έχει πιάσει πανικός από τα αποτελέσματα των μετρήσεων και προσπαθούν να συσπειρώσουν το ακροατήριο τους, πουλώντας ανθελληνισμό.       

- Δεν χορταίνουν σκανδαλολογία οι Συριζαίοι και από τότε που ανακοινώθηκε η ημερομηνία των εκλογών αμολάνε καθημερινά και μια νέα «υπόθεση» για να πλήξουν την Κυβέρνηση. Βέβαια αν είχαν επενδύσει περισσότερο στο θετικό λόγο από νωρίτερα ίσως να είχαν πετύχει μεγαλύτερη διείσδυση στο κέντρο που είναι και η κρίσιμη δεξαμενή. Ο κόσμος αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα και θέλει να ακούσει συγκεκριμένες λύσεις.       

- Είναι αλήθεια ότι η Κυβέρνηση έκανε φιλότιμες προσπάθειες στη διάρκεια της πανδημίας για να αντιμετωπίσει τη μεγάλη πίεση που δέχθηκε το Σύστημα Υγείας. Σε ένα βαθμό τα κατάφερε, αλλά χρειάζεται να γίνουν ακόμα περισσότερα. Δεν είναι μόνο ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός και το ιατρικό προσωπικό που πρέπει να ενισχυθούν, αλλά κομβικό ρόλο στην αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας θα παίξουν και οι διοικήσεις των νοσοκομείων. Τεχνοκράτες εναντίον πολιτευτών σημειώσατε 1.        

- Μία πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα δημοσιοποίησε πρόσφατα η γερμανική στατιστική υπηρεσία σχετικά με την πρόσβαση των Ευρωπαίων στα ιντερνετικά δίκτυα. Αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι η Ελλάδα καταγράφει από τα μεγαλύτερα ποσοστά στο γκρουπ με καμία πρόσβαση στο διαδίκτυο με το ποσοστό να φτάνει το 14% μαζί με την Πορτογαλία. Ο ψηφιακός εγγραμματισμός του πολίτη μπορεί να αποτελέσει ένα νέο ενδιαφέρον project για την επόμενη Κυβέρνηση. Εξάλλου η Νέα Δημοκρατία έχει επενδύσει πολλά στην ψηφιακή Ελλάδα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποια είναι η γκάφα... απελπισίας του Ανδρουλάκη με τις δωρεάν μετακινήσεις για νέους

Στην πολιτική αρένα, η σπουδή για την κατάθεση ελκυστικών και... μόνο φιλολαϊκών προτάσεων συχνά οδηγεί σε σοβαρά σφάλματα σχεδιασμού. Η πρόσφατη εξαγγελία του προέδρου του ΠΑΣΟ...

Εφιάλτης στον δρόμο για τις κάλπες: Το νέο τοπίο που θα προκύψει μετά τις Eκλογές

Πριν από 14 χρόνια το εκλογικό «στάτους» της Μεταπολίτευσης τινάχθηκε στον αέρα. Ο ισχυρός δικομματισμός που χαρακτήριζε ως τότε τη λειτουργία της Γ’ Ελληνικής Δημοκρατίας κατέρρευ...

Τι... λένε τα γκάλοπ για τους πολιτικούς συσχετισμούς και πώς αναδιατάσσεται το σκηνικό με τα νέα κόμματα

Το νέο πολιτικό σκηνικό αναδιατάσσεται σε αξιοσημείωτο βαθμό από την είσοδο των δύο νέων κομμάτων, της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης (ΕΛ.Α.Σ.) του Αλέξη Τσίπρα και της "Ελπίδας ...

Φόρτωση άρθρων...