Κυριακή
21 Δεκεμβρίου 2025

Ξεκίνησαν πορεία προς το λαό οι δύο μονομάχοι, ο ρόλος της τεχνολογίας στην εκλογική μάχη

- Η πορεία προς το λαό ξεκίνησε ήδη για τους δύο βασικούς μονομάχους στις εκλογές. Κυριάκος Μητσοτάκης και Αλέξης Τσίπρας επενδύουν πολλά στην απευθείας επικοινωνία με τους πολίτες, μια τακτική που έχει πολλά πλεονεκτήματα. Την ίδια ώρα, κορυφώνεται η προετοιμασία για την μεγάλη κόντρα στα social media, καθώς στις σχετικές πλατφόρμες επιχειρείται κατά κύριο λόγο η προσέλκυση των νέων και των παραγωγικών ηλικιών.    

- Εκκρεμότητες υπάρχουν ακόμη στα γαλάζια ψηφοδέλτια, τα οποία όμως δεν θα αργήσουν να ανακοινωθούν, ώστε οι ενδιαφερόμενοι που θα ριχθούν στη μάχη του σταυρού, δηλαδή να μπορέσουν να πάνε το Πάσχα στις εκλογικές τους περιφέρειες με τη σφραγίδα του κόμματος. Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας το χειρίζεται προσωπικά ο Πρωθυπουργός και απ’ ότι φαίνεται εξετάζει όλη τη σχετική λίστα με απόλυτη μυστικότητα, ώστε να πάρει τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις.   

- Το θέμα της επέκτασης του φράχτη στον Έβρο από την ελληνική Κυβέρνηση προκάλεσε το ενδιαφέρον και των γερμανόφωνων μέσων ενημέρωσης. Τόσο στην Αυστρία, όσο και στη Γερμανία καταγράφηκαν σχετικά ρεπορτάζ, ενώ η κοινή γνώμη και στις δύο χώρες ασχολείται με τις εξελίξεις στο μεταναστευτικό. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Αυστριακός καγκελάριος Νεχάμερ είναι υποστηρικτής της κατασκευής ενός νέου φράχτη στα βουλγαροτουρκικά σύνορα  και θεωρεί απαραίτητη προϋπόθεση την αναχαίτιση των μεταναστευτικών ροών στην Ευρώπη, πριν ανάψει το πράσινο φως για την διεύρυνση της συνθήκης Σένγκεν.

- Έχει ήδη γίνει αντιληπτό ότι σ’ αυτές τις εκλογές ο Σύριζα θα επενδύσει κυρίως στα θέματα που αγγίζουν τη διαφάνεια και όχι σε ένα τεκμηριωμένο και κοστολογημένο προγραμματικό λόγο. Στην Κουμουνδούρου συνεχίζουν την προσπάθεια να σηκώσουν σκόνη για θέματα ηθικής τάξης, βάζοντας στο στόχαστρο τους τον ίδιο τον Πρωθυπουργό. Μέχρι σήμερα οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι δεν τους έχει βγει, αλλά τον τελευταίο λόγο τον έχει ο ίδιος ο ελληνικός λαός.

- Σε άλλες ευρωπαϊκές πολιτικές καμπάνιες, τεχνικές που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη έχουν ήδη κάνει την εμφάνιση τους. Άραγε τα ελληνικά κόμματα θα τολμήσουν να βάλουν στη στρατηγική τους νέες μεθόδους προσέγγισης του ακροατηρίου; Η θα παραμείνουν εγκλωβισμένα στις παραδοσιακές και τεσταρισμένες πρακτικές. Σε κάθε περίπτωση η τεχνολογία αφήνει πλέον πολλά περιθώρια για διεύρυνση της επικοινωνίας με τον πολίτη με λιγότερους ανθρώπινους πόρους.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Γιατί η Ελλάδα γίνεται ισχυρό brand στην Ευρώπη, πώς το (πάλαι ποτέ) Grexit γίνεται... Great Greece

Η εκλογή Πιερρακάκη στην προεδρία του συμβουλίου των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης, δεν είναι μια τυπική θεσμική αλλαγή, η οποία εντάσσεται στο γραφειοκρατικό "μωσαϊκό" του ευ...

Αιχμές Καστανίδη για Ανδρουλάκη – «Ναι» σε συνεργασία με τον Αλέξη Τσίπρα

Υπέρ του σχηματισμού μιας κυβέρνησης συνεργασίας των προοδευτικών δυνάμεων τάσσεται ο Χάρης Καστανίδης αφήνοντας αιχμές κατά του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη, ότι δεν μπορε...

Πώς η «καταλληλότητα» για την πρωθυπουργία εκθέτει τους αντιπάλους του Μητσοτάκη

Στην πραγματική ζωή και στην πολιτική είναι πολλά πράγματα που σου έρχονται έτοιμα χωρίς να χρειάζεται να προσπαθήσεις και πολύ... Με αφορμή τα ευρήματα όλων των δημοσκοπήσεων, ...

Φόρτωση άρθρων...