Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Συνελήφθησαν δύο διακινητές που μετέφεραν 16 μετανάστες στον Έβρο

Στη σύλληψη δύο διακινητών που μετέφεραν μετανάστες στον Έβρο προχώρησαν οι Αρχές. Συγκεκριμένα, συνελήφθη την Τρίτη στην Εθνική Οδό Κήπων-Αλεξανδρούπολης Έλληνας διακινητής που μετέφερε παράνομα στο εσωτερικό της χώρας οκτώ μετανάστες με φορτηγό, το οποίο έφερε πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας.

Την ίδια μέρα αστυνομικοί της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης συνέλαβαν και έναν αλλοδαπό διακινητή ο οποίος εντοπίστηκε να μεταφέρει με επιβατικό αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης οκτώ μετανάστες που στερούνται ταξιδιωτικών εγγράφων.

Ο οδηγός - διακινητής που όπως διαπιστώθηκε δεν έχει άδεια ικανότητας οδήγησης ακινητοποίησε το όχημα στη θέα των αστυνομικών και επιχείρησε ανεπιτυχώς να διαφύγει της σύλληψης.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Δημογλίδου για δολοφονία στα Χανιά: Ο κατηγορούμενος προσπάθησε να εξαφανίσει τα ίχνη του

Στην πορεία, αλλά και στις δυσκολίες των ερευνών ήδη από τα πρώτα εικοσιτετράωρα της εξαφάνισης της 49χρονης Σταυρούλας Λεβεντάκη στα Χανιά αναφέρθηκε σε συνέντευξή της η Κωνσταντί...

Φόρτωση άρθρων...