Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ανδρουλάκης: Είμαστε όλοι συγκλονισμένοι από την απώλεια του υποσμηναγού

Ελλάδα

Τα συλλυπητήριά του για το θάνατο του υποσμηναγού του μοιραίου Φάντομ στην Ανδραβίδα εκφράζει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης τονίζοντας ότι «είμαστε όλοι συγκλονισμένοι από την απώλεια του Υποσμηναγού (Ι) Μάριου – Μιχαήλ Τουρούτσικα εν ώρα καθήκοντος».

Σε ανάρτησή του στα social media ο Νίκος Ανδρουλάκης αναφέρει:

«Καθημερινά τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων δίνουν τα πάντα για την προάσπιση της πατρίδας και της εθνικής μας κυριαρχίας. Είμαστε όλοι συγκλονισμένοι από την απώλεια του Υποσμηναγού (Ι) Μάριου – Μιχαήλ Τουρούτσικα εν ώρα καθήκοντος. Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους συναδέλφους του».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πέραμα: Ρομά έβγαλε όπλο σε οδηγό λεωφορείου επειδή δεν σταμάτησε στη στάση που ήθελε

Ένα ιδιαίτερα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε χθες (24/6) το βράδυ στη γραμμή 442 (Νίκαια – Πέραμα), όταν επιβάτης φέρεται να απείλησε οδηγό λεωφορείου και να έβγαλε όπλο μέσα στο όχ...

Φόρτωση άρθρων...