Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Ανεστάλη η στάση εργασίας στον Ηλεκτρικό

Κανονικά θα διεξαχθούν τα δρομολόγια Πειραιάς - Κηφισιά

Ελλάδα

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ, ανεστάλη η στάση εργασίας που είχαν ανακοινώσει οι εργαζόμενοι της Γραμμής 1 του Μετρό, δηλαδή του Ηλεκτρικού και τα δρομολόγια θα διεξαχθούν κανονικά:

«Η ΣΤΑ.ΣΥ. ενημερώνει το επιβατικό κοινό, πως τα δρομολόγια στη Γραμμή 1 του Μετρό «Πειραιάς – Κηφισιά» σήμερα Τετάρτη 15/02/2023 θα διεξαχθούν κανονικά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, μετά την αναστολή της στάσης εργασίας σωματείου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Εύβοια: Στελέχη της Εφορείας Αρχαιοτήτων στα έργα που γίνονται στο Αλιβέρι, έπειτα από την ανακάλυψη αρχαίων αντικειμένων (Photos)

Στελέχη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ευβοίας βρίσκονται αυτή την στιγμή μεσημέρι Δευτέρας 22 Ιουνίου στα έργα που γίνονται για την κατασκευή κολυμβητηρίου στο Αλιβέρι στο σημείο πίσω α...

Φόρτωση άρθρων...