Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Ανήλικοι πέταξαν πέτρες σε λεωφορείο με Σέρβους τουρίστες στην Εγνατία - Τρεις τραυματίες

H επίθεση σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης στην Εγνατία Οδό, πριν την έξοδο για την παλαιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Βεροίας

Ελλάδα

Επίθεση με πέτρες δέχθηκε, χθες αργά το βράδυ, λεωφορείο που μετέφερε 38 Σέρβους τουρίστες.

Το περιστατικό σημειώθηκε στην Εγνατία Οδό, πριν την έξοδο για την παλαιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Βεροίας, αναφέρει το voria.gr.

Η επίθεση σύμφωνα με την καταγγελία που έγινε στις αστυνομικές αρχές πραγματοποιήθηκε από τέσσερα άτομα, πιθανότατα ανήλικα.

Από την επίθεση έσπασε η τζαμαρία του λεωφορείου και τραυματίστηκαν τρία άτομα. Ο ένας εξ αυτών, ο 64χρονος δεύτερος οδηγός του λεωφορείου μεταφέρθηκε ελαφρά τραυματισμένος στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ από όπου αποχώρησε μετά την παροχή πρώτων βοηθειών, ενώ άλλοι δύο Σέρβοι τουρίστες τραυματίστηκαν, επίσης, ελαφρά αλλά δεν θέλησαν να διακομιστούν στο νοσοκομείο.

Μετά από έρευνες η αστυνομία προχώρησε σε δύο προσαγωγές, ωστόσο, δεν προέκυψε κάτι σε βάρος των ατόμων και αποχώρησαν.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πυροσβεστική: Συλλήψεις για δύο αγροτικές πυρκαγιές από αμέλεια σε Αχαΐα και Λακωνία

Στη διερεύνηση δύο αγροτικών φωτιών από αμέλεια, που εκδηλώθηκαν σε Αχαΐα και Λακωνία, προχώρησαν οι Ανακριτικοί υπάλληλοι των Ανακριτικών Κλιμακίων Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησ...

Φόρτωση άρθρων...